פוצ'טינו: "לאמן את ניימאר זה אחד הדברים הקלים ביותר"

ניימאר, לאנדרו פארדס | Alexander Scheuber - UEFA/UEFA via Getty Images

מאמן פ.ס.ז' מרוצה מהכוכב הברזילאי והחמיא לפני חצי הגמר נגד סיטי ברביעי: "הוא פתוח לעבודה, צנוע ומקבל את כל ההוראות. הוא רקדן כמו רונאלדיניו, שחקנים כאלה צריכים להרגיש טוב". וגם: המסר של הררה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן כבר הדיחה העונה שתי קבוצות על כמו ברצלונה ואלופת אירופה באיירן מינכן. מחר (רביעי) ב-22:00 היא תארח את מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות ותרצה לנקום בה על ההדחה ברבע הגמר ב-2016. אחד משחקני המפתח יהיה ניימאר שמציג עונה נהדרת בליגת האלופות עם שישה שערים ושלושה בישולים בשבעה משחקים בלבד. מאוריסיו פוצ'טינו התראיין ל"גרדיאן" הבריטי ודיבר על יחסיו עם הברזילאי.

"כל כך קל לאמן את ניימאר, אתה לא צריך לעשות יותר מדי", אמר פוצ'טינו. "מהיום הראשון הוא היה מאוד פתוח לעבודה. הוא צנוע, הוא מקשיב ותמיד מקבל את כל ההוראות בצורה טובה מאוד". הברזילאי ספג לא מעט ביקורות על סגנון המשחק שלו, על הפציעות הרבות מהן סובל ומכך שהשהה את החתימה על חוזה חדש, אך לאחר המשחק נגד באיירן הבהיר כי הוא מאושר בקבוצה ופרץ בבכי.

פוצ'טינו סיפק השוואה מעניינת לכוכב ברזילאי ענק אחר ששיחק בפ.ס.ז': "שחקנים כאלה אוהבים כדורגל, הם רואים את זה כמו ריקוד, הם משחקים כמו שהם רוקדים. רונאלדיניו שיתף איתי פעולה בקבוצה כשהייית שחקן בפ.ס.ז' ועכשיו ניימאר. הם צריכים להרגיש טוב, שמחים ולהופיע בצורה הטובה ביותר".

מאוריסיו פוצ'טינו, ניימאר | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

אשתקד, כזכור, עם תומאס טוכל על הקווים, הצרפתים נכנעו לבאיירן בגמר ליגת האלופות (1:0) והשנה יקוו לזכות בתואר לראשונה בהיסטוריה שלהם. גם פוצ'טינו חולם על תואר ראשון אירופי, כשהפסיד עם טוטנהאם 2:0 לליברפול ב-2019.

"היעד בעשור הזה היה לזכות בליגת האלופות, המועדון עובד ממש קשה כדי לנסות להיות שם ולנצח", הסביר פוצ'טינו כשמעבר לניימאר, כמובן, הגיעו לעיר האורות כוכבי על כמו קיליאן אמבפה, אנחל די מריה ואפילו זלאטן איברהימוביץ' בשעתו (2012) ואדינסון קבאני. "זה הצעד האחרון שהוא תמיד הקשה ביותר. אבל פ.ס.ז' נמצאת שם וחושבת על ניצחון. אני אוהב להרגיש את זה. אני אוהב את התחושה שאתה צריך לנצח כל משחק".

הקשר אנדר הררה אמר בריאיון בספרד: "180 הדקות נגד באיירן היו הטובות ביותר שזכורות לי. הריכוז, האיכות, המתח. אני חושב שהדחנו קבוצה שהייתה טובה יותר אפילו מזו שזכתה בטרבל". הוא גם דיבר על צמד הכוכבים: "קראתי לפני שהגעתי שאמבפה לא הסתדר עם ניימאר, נו באמת. ואני רואה בחדר ההלבשה שהם הכחברים הכי טובים".

ניימאר מתחבק עם קיליאן אמבפה | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי