השכיח את כריסטיאנו רונאלדו? המספרים המטורפים של בנזמה

קארים בנזמה | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport

הצרפתי השתווה לראול במקום הרביעי בכל הזמנים וכבש יותר מ-CR7 מאז שהפורטוגלי עזב ליובנטוס. וגם: ציון הדרך של טיאגו סילבה וחשיבות השער של כריסטיאן פוליסיק

(גודל טקסט)

איזו פתיחה מדהימה לחצי גמר ליגת האלופות. הערב יצאו המשחקים לדרך עם המפגש בספרד בין ריאל מדריד לצ'לסי והן נפרדו ב-1:1, שמשאיר הרבה יותר מטעם של עוד לקראת הגומלין בעוד שמונה ימים, ביום רביעי הבא בסטמפורד ברידג'.

שני השערים הובקעו במחצית הראשונה, שכמעט כולה שוחקה תחת גשם שוטף שבהחלט עזר לקצב ואנחנו זכינו למשחק מרחבה לרחבה. אז עוד לפני שמחר ייפגשו בצרפת פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי לחצי הגמר השני, מספרי המשחק הראשון לפניכם:

* קארים בנזמה כבש את שערו ה-71 בליגת האלופות והוא השתווה כעת לראול, יחד הם חולקים את המקום הרביעי בטבלת המבקיעים בכל הזמנים. את שתי האגדות של ריאל מדריד מקדימים רק כריסטיאנו רונאלדו (134), ליאו מסי (119) ורוברט לבנדובסקי (73). אגב, הצרפתי גם הבקיע ב-13 מ-14 המשחקים האחרונים של ריאל.

קארים בנזמה חוגג עם שחקני ריאל מדריד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

* זהו גם היה שערו ה-15 של בנזמה במדי הבלאנקוס בליגת האלופות בלבד מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס בקיץ 2018. ל-CR7, למי שתוהה, יש 14 שערים בליגת האלופות במדי הביאנקונרי.

* ואם כבר בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, הצרפתי כבש בפעם החמישית בחצי גמר ליגת האלופות: כריסטיאנו עשה זאת 13 פעם, לבנדובסקי 7 ומסי 6. כמו בנזמה, גם דל פיירו ויארי ליטמנן כבשו חמישה שערים בחצאי גמר.

* כריסטיאן פוליסיק, שהעלה את צ'לסי ליתרון המהיר בספרד, הפך לשחקן האמריקאי הראשון אי פעם שכובש בליגת האלופות בשלב חצי הגמר. אף שחקן אמריקאי מעולם לא הבקיע בחצי הגמר או בגמר.

כריסטיאן פוליסיק | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport)

* ציון דרך מרשים רשם גם בלם צ'לסי, טיאגו סילבה שבגיל 36 ו-217 ימים הפך לשחקן הוותיק ביותר ששיחק בחצי גמר ליגת האלופות מאז שראיין גיגס עשה זאת עם מנצ'סטר יונייטד באפריל 2011 – הוולשי היה אז בן 37 ו-148 ימים.

* גם תומאס טוכל רשם לעצמו הישג נהדר. הגרמני הוא המאמן שזינדין זידאן פגש (5 פעמים) הכי הרבה הקריירה ולא הצליח לנצח (4 תיקו והפסד אחד).

טיאגו סילבה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי