Sport1 Banner

נבחר לעבוד בקלפי: מרסלו עלול להחמיץ את הגומלין נגד צ'לסי

מרסלו מול ססאר אספיליקווטה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מגן ריאל מדריד עלה בהגרלה שקבעה כי עליו למלא חובה אזרחית ביום הבחירות במדריד ובשל מגבלות הקורונה, ייתכן שלוח הזמנים הצפוף ימנע ממנו לנסוע ללונדון. עם זאת, הוא צפוי לערער יחד עם המועדון בשבוע הקרוב

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אם לא הספיקה לריאל מדריד ההופעה הבינונית והתוצאה המאכזבת שהשיגה בחצי הגמר הראשון נגד צ'לסי בליגת האלופות, כעת מסתמן כי צצה בעיה נוספת עבור הבלאנקוס לקראת משחק הגומלין בלונדון בשבוע הבא. בעיתון "אל מונדו" הספרדי דווח היום (רביעי) כי לקראת הבחירות במדריד, המגן הברזילאי מרסלו עלה בהגרלה שקובעת מי התושבים שיצטרכו לעבוד בקלפיות. בשל מגבלות הקורונה, המחויבות האזרחית עלולה למנוע מהשחקן לנסוע ללונדון ולקחת חלק ממשחק הגומלין.

הבחירות עתידות להיערך ביום שלישי הקרוב, ה-4 במאי, יממה לפני ההתמודדות מול צ'לסי, אולם בוועדת הבחירות טוענים כי בשל פרוטוקול הקורונה, השחקן לא יוכל לנסוע ללונדון ביום המשחק. בספרד נכתב כי הכדורגלן "מתוסכל מאוד" מהתפקיד שנגזר עליו בהגרלה, דווקא כשראה את עצמו משתלב בחזרה בהרכב הפותח של הבלאנקוס שחסרים את המגן השמאלי הפצוע, פרלאן מנדי. המאמן זינדין זידאן התמודד בין כה וכה עם מספר חיסורים נוספים, ביניהם אלה של סרחיו ראמוס, פדריקו ואלוורדה ולוקאס ואסקס.

יחד עם זאת, מחלקת הייעוץ המשפטי של המועדון כבר מתכוננת לערער על בחירתו האקראית של השחקן לעבודה בקלפי, ולשכנע את ועדת הבחירות כי מרסלו חייב לנסוע לבירת אנגליה יחד עם חבריו לקבוצה, כדי לעזור לריאל מדריד במשימה שלה בליגת האלופות. יש לציין כי לפני שנתיים, מקרה זהה אירע עם שוער לבאנטה אייטור פרננדס ואז ועדת הבחירות בעיר מונדראגון שבחבל הבאסקים, קיבלה את ערעור המועדון ופרננדס שיחק נגד אתלטיק בילבאו באצטדיון סן מאמס ביום הבחירות. אגב, גם בוגר מחלקת הנוער של ריאל מדריד, ויקטור צ'וסט שפצוע ובלאו הכי לא יעמוד לרשותו של זידאן נגד צ'לסי, נבחר לעבוד בקלפי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי