ייקח אותה לגמר? אמבפה בסגל פ.ס.ז' לגומלין נגד סיטי

קיליאן אמבפה, רובן דיאש | Alex Grimm/Getty Images

הצרפתים רוצים למחוק את ההפסד הביתי (2:1). החלוץ שנעדר נגד לאנס בשל פציעה והסתפק באימון אישי, ימריא עם הקבוצה לאנגליה. ינסה להתאמן הערב. ניימאר: "האוהדים חייבים להאמין בנו, נמות על המגרש אם צריך"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן חולמת להגיע לגמר ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הובילה אך הפסידה 2:1 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון. היא יודעת שמדובר במשימה קשה מאוד, אך העונה דווקא במשחקי החוץ הרשימה יותר: היא השיגה 1:3 על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, הביסה 1:4 את ברצלונה בקאמפ נואו וניצחה גם 2:3 את באיירן מינכן. כל אחת מהתוצאות האלו יספיקו לה מחר (רביעי).

מעבר לכך, אלופת צרפת קיבלה בשורות טובות. קיליאן אמבפה שנעדר מהניצחון 1:2 על לאנס בליגה בשל פציעה, נכלל ברשימת המוזמנים לקראת המשחק. אמבפה הסתפק אתמול באימון אישי אך נראה שלא יוותר על משחק כזה חשוב. החלוץ כבש העונה כבר 37 שערים בכל המסגרות ושמונה מהם בצ'מפיונס – שני רק לארלינג הולאנד שסיים את דרכו בתחרות. שישה משעריו הגיעו בשלבי הנוק אאוט ואין ספק שהוא משחקני המפתח של הצרפתים. אימון הערב של הצרפתים יכריע לגבי כשירותו כאשר מאורו איקרדי נמצא בכוננות. "אופטימיות בפ.ס.ז'", נכתב ב"לקאקיפ" הובקר.

מי שדיבר לקראת המשחק הוא ניימאר, עוד אחד שכמובן יכול לעשות את ההבדל. הוא כבש ובישל ב-1:2 על לאנס וכמובן שבמנצ'סטר סיטי יפקחו עליו כמה עיניים. "היה לנו משחק ראשון קשה מאוד אבל עלינו להאמין ולא משנה מה הסטטיסטיקה או המספרים אומרים. אני חושב שכל האוהדים צריכים להאמין בנו! אני בהתקפה ואהיה הראשון שאלחם עבור הקבוצה. אתן את מיטב יכולתי ואעשה הכל, גם אם אצטרך למות על המגרש".

באנגליה המאזן של פ.ס.ז' עומד על שלושה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. היא ניצחה שבעה מ-24 המשחקים שלה בסה"כ נגד יריבות מאנגליה. מי שייעדר מהמשחק הוא הקשר אידריסה גיי שהורחק באדום ישיר. אנדר הררה יחליפו במרכז השדה. בכל מקרה, אידריסה המריא גם עם חבריו כחלק מהרוח הקבוצתית.

המגן אלסנדרו פלורנצי אמר: "המשחק הראשון היה דו-פרצופי. במחצית הראשונה הייתה לנו תחושה נהדרת ואחריה איבדנו את הקצב. השער שלהם, קצת מזל רע, זה פגע לנו ברגליים ולא שיחקנו כמו שצריך. אבל שום דבר לא אבוד. כולנו מאמינים שאפשר לעבור, אך עלינ לשחק 90 דקות כמו במחצית הראשונה".

האם יש לחץ מהעובדה שהקבוצה צריכה לכבוש לפחות פעמיים: "אני חושב שעם האיכות שיש לנו בקבוצה אנחנו מסוגלים לעשות זאת. היריבה יודעת לשמור על הכדור אבל נצטרך להפעיל לחץ. אסור לחשוב על משחק גדול כזה יותר מדי. המשחק מדבר בעד עצמו. נשחק עם הרבה לב, גאווה ונשמה. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה".

אלסנדרו פלורנצי, קווין דה בריינה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי