וראטי טען שהשופט קילל אותו, בצרפת תקפו את ניימאר: "חסר השראה"

שחקני פריז סן ז'רמן כועסים | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

גם להררה היו תלונות על היחס של השופט ההולנדי לשחקני פ.ס.ז' לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי וההדחה בחצי. האיטלקי: "האמנו עד הכרטיס האדום, אנו יכולים להביט אחד לשני בעיניים ולהגיד שעשינו הכל". הברזילאי ספג אש

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן כבר הדיחה העונה קבוצות ענק כמו ברצלונה ובאיירן מינכן. את שתיהן היא ניצחה במשחקי החוץ מה שהביא לאופטימיות לקראת הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי. אלא שהצרפתים, ללא קיליאן אמבפה הפצוע (בחמשת המשחקים הקודמים מהם נעדרו – הקבוצה הצליחה לנצח), התקשו מאוד ולא בעטו למסגרת. לראשונה מזה חמש שנים הם לא כבשו במשחק חוץ ונפרדו בשלב חצי הגמר אחרי הפסד כפול – והפעם 2:0 באנגליה. בדומה ל-2016, שוב פ.ס.ז' מודחת נגד היריבה האנגלית. הקבוצה הייתה עצבנית והאדום שספג אנחל די מריה היה הרביעי שלה העונה במפעל.

בקבוצה לא היו רק מאוכזבים מההפסד אלא גם זעמו על השופט ההולנדי. לפי מה שנכתב בתקשורת הצרפתית, הקשר אנדר הררה טען כי השופט ביורן קויפרס העליב את חברו לקבוצה לאנדרו פארדס. מרקו וראטי היה חריף יותר והתלונן: "השופט אמר לי 'Fuck you', פעמיים, אם אני הייתי אומר דבר כזה הייתי מורחק לעשרה משחקים".

"פ.ס.ז' הייתה צריכה לכבוש פעמיים כדי להיות בגמר, אך אפילו לא בעטה למסגרת", נכתב בבוז ב"לאקיפ". "שחקניו של פפ לא התקשו מול פ.ס.ז' מאכזבת מאוד. לעתים קרובות מדי פ.ס.ז' הייתה סטטית או קיבלה החלטות רעות מאוד". בשער העיתון על רקע תמונה של די מריה יורד לחדר ההלבשה אחרי ההרחקה, נכתב: "הסוף". גם ניימאר ספג ביקורות: "גאון ללא רעיון", נכתב ב"לה פריזיאן". "ניימאר היה חסר השראה, נעלם לחלוטין ומעולם לא נראה כמי שמסוגל להעלות את רמת המשחק של קבוצתו בניגוד למשחק נגד באיירן". איקרדי קיבל את הציון הנמוך 2.

ניימאר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

וראטי, שאשתקד הפסיד עם הצרפתים בגמר אמר לאחר המשחק: "עלינו להאמין שיום אחד גם זה יקרה לנו. כשאתה משחק נגד קבוצות גדולות אי אפשר לתקוף 90 דקות מבלי לסבול. שיחקנו עם הרבה אישיות, אני חושב שסיטי לא איימה על השער מלבד הגול. נלחמנו עד הסוף, אנחנו יכולים להביט אחד לשני בעיניים ולהגיד שניסינו הכל".

עוד אמר: "האמנו עד הכרטיס האדום, יצרנו הרבה מצבים, היינו טובים יותר אבל כמו במשחק הקודם – ספגנו שער מהמצב הראשון שלהם. אני לא יודע מה לומר, רצינו להגיע לגמר ולא הצלחנו. גם סיטי ראויה כי היא שש שנים עם אותו המאמן וזה הגמר הראשון שלהם. עלינו לשבח את הקבוצה על המאמץ כי בשנתיים הגענו לגמר ולחצי הגמר. עלינו להמשיך. אנחנו עם המאמן החדש רק חמישה חודשים".

אנדר הררה: "יש לנו עדיין גביעים ותארים לשאוף עליהם. ננסה לזכות בכל מה שנשאר. עלינו לנצח בכל משחק. כל משחק הוא גמר עבורינו". פ.ס.ז' לא רוצה להישאר בידיים ריקות העונה והיא חוזרת למאבק האליפות המסובך בליגה. כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום, היא במרחק נקודה מליל המוליכה.

מרקו וראטי | Andrew Yates/Icon Sport via Getty Images

הקפטן מרקיניוס: "ניסינו לתת הכל, התחלנו טוב מאוד והפעלנו לחץ גבוה, אבל המשחק הוכרע על הפרטים הקטנים כפי שקורה לעתים קרובות במשחקים הגדולים. הם החזיקו יפה, הגנו היטב וכבשו את ה-0:1 מה שהקשה עלינו מאוד. השער השני סגר את הסיפור לחלוטין. עלינו לחשוב מה צריך לשפר. לשתי הקבוצות הייתה שיטה שונה. סיטי שומרת על הכדור נהדר. ניסינו להיות אגרסיביים כדי לעצור אותם".

המאמן המפסיד פוצ'טינו שלא הצליח לגבור על פפ בניגוד ל-2019: "אני רוצה לברך את סיטי שיש לה עונה אדירה. אחרי שש או שבע שנים של עבודה, פפ הסתדר היטב. אני גאה בקבוצה שלי. לפעמים בכדורגל אתה צריך קצת מזל. לא היינו קילרים עם הכדור. הם הבקיעו ממצב שהחל בכדור ארוך. שיחקנו כפי שתכננו. לא הרבה קבוצות יכולות לשלוט במשחק נגד סיטי. מתוך 180 הדקות שיחקנו 40-45 דקות בעשרה שחקנים וזה משמעותי. היעדרותו של אמבפה? זה לא יכול לשמש כתירוץ למרות שהוא שחקן טוב, כי אנחנו הקבוצה. הוא לא היה יכול לעזור לנו".

מאוריסיו פוצ'טינו | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי