טוכל אופטימי: קאנטה ומנדי אמורים להיות כשירים לגמר האלופות

מאמן צ'לסי התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה לקראת המשחק בשבת נגד מנצ'סטר סיטי: "אנגולו נראה טוב, אולי אעלה אותו לדשא בפורטו גם בלי להתייעץ עם הצוות הרפואי. הפציעה של אדוארד לא רצינית, יפתח אם יהיה כשיר"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחה אתמול (ראשון) את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה למרות הפסד 2:1 לאסטון וילה, היום החלה צ'לסי רשמית בהכנות לקראת גמר ליגת האלופות בשבת בפורטו נגד מנצ'סטר סיטי.

צ'לסי עברה הונה הפכפכה בלשון המעטה, שנפתחה עם פרנק למפארד על הקווים והסתיימה עם החלפתו בינואר בתומאס טוכל שהוביל את הקבוצה בחזרה לטופ 4 בפרמיירליג, עד גמר הגביע האנגלי בו הבלוז הפסידו ללסטר וכאמור עד לגמר ליגת האלופות – המשחק שיחתום את העונה האירופית ויקבע אם צ'לסי תזכה בפעם השנייה במפעל, או שמא מנצ'סטר סיטי תזכה לראשונה בתולדותיה.

היום התייצב תומאס טוכל למסיבת עיתונאים ראשונה לקראת הגמר בפורטוגל ובמהלכה התייחס לשניים משחקניו הכי משמעותיים, אנגולו קאנטה שלא נכלל אתמול בסגל בעקבות פציעה – הוא גם הוחלף כבר בתחילת המשחק נגד לסטר בשבוע שעבר – וכן השוער אדוארד מנדי, שהוחלף במחצית אתמול בברמינגהאם.

כמובן שטוכל נשאל על כך היום ואמר: "אנחנו עדיין ממתינים לראות מה יהיה, אבל אנגולו נראה טוב ואני מקווה שכך יישאר המצב שלו עד יום שבת – אולי אעלה אותו בשבת לדשא בפורטו בלי להתייעץ עם הרופאים והפיזיותרפיסטים. לגבי מנדי, הצילום שעבר מראה שהפציעה לא חמורה והוא אמור להתאמן איתנו ביום רביעי, כשהשחקנים ישובו מיום מנוחה. אם הוא יהיה כשיר הוא יפתח בשער".

מנדי הפגוע במשחק נגד אסטון וילה | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

טוכל, אגב, סירב לדבר על עתידם של שניים ממסיימי החוזה בקבוצה, הבלם הוותיק טיאגו סילבה והחלוץ אוליבייה ז'ירו, אולם על פי הדיווחים הברזילאי כבר סיכם על הארכת חוזה בשנה נוספת ואילו הצרפתי יעזוב את סטמפורד ברידג'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי