פפ: "לא חשבתי שזו העונה בה נגיע לגמר", גונדואן שלח מסר מעודד

פפ גווארדיולה | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מנצ'סטר סיטי פתחה בהכנות לגמר האלופות, המאמן הפתיע והסביר: "אנו קבוצה דומה לזו שהודחה בשנים האחרונות, לא השתנה הרבה". הקשר שנפצע נגד ברייטון הרגיע: "לא פספסתי אף אימון". וגם: המחמאות לפיל פודן

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

יממה לאחר שחגגו את תואר האליפות לעיני הקהל הביתי עם 0:5 ענק על אברטון, מנצ'סטר סיטי החלו בהכנות לקראת גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי שייערך בשבת הקרובה. הקבוצה ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים בה לקחו חלק מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, והקשר הגרמני אילקאי גונדואן. במהלך מסיבת העיתונאים, השניים נשאלו על המסע של הקבוצה לגמר, על היריבה הלונדונית, ועל תגלית העונה, פיל פודן.

המאמן הספרדי פתח בהצהרה די מפתיעה כשאמר: "לא חשבתי שזו תהיה העונה שבה נגיע לגמר", אך לאחר מכן הסביר את עצמו, "בתחילת המפעל אני לא מגיע בגישה שנגיע לגמר. אנחנו קבוצה דומה לזו שהיינו כשהודחנו בשנים האחרונות. לא השתנה הרבה. אנחנו מרוצים מההגעה לגמר, אבל אם לא יהיה בך הרבה רעב כדי לזכות, ואם לא תדע מה לעשות, זה יהיה בלתי אפשרי לנצח".

כזכור, צ'לסי גברה לאחרונה על הסיטיזנס גם בליגה וגם בחצי גמר הגביע, אך גווארדיולה לא נבהל: "קשה לעצור אותם בגלל האיכות ובגלל העמידה שלהם על המגרש. ברכות על שני הניצחונות שלהם נגדנו, אבל עכשיו זה מפעל אחר. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי, אתם לא מאמינים עד כמה".

פיל פודן, טיאגו סילבה, כריסיטיאן פוליסיק | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

לאחר מכן, המאמן שיבח את פיל פודן, שהוא ללא ספק אחד מכוכבי העונה של הקבוצה. האנגלי הצעיר, שיחגוג בשישי את יום הולדתו ה-21, זוכה למחמאות מגווארדיולה כבר כמה שנים, אך רק העונה הוא עשה את הפריצה הגדולה: "אי אפשר לצפות משחקן בגיל 17 להיות אותו השחקן בגיל 20. אם הוא היה נשאר אותו שחקן, הוא לא היה מקבל את הדקות להן זכה העונה. הוא התבגר".

השחקן שנכח במסיבת עיתונאים היה אילקאי גונדואן. כמו מאמנו, גם הקשר החמיא לפודן המוכשר: "הוא הפך לאחד השחקנים המרכזיים שלנו העונה. הוא השתפר בכל כך הרבה היבטים במשחק, ובעיקר בקבלת החלטות ברגעים הקריטיים. בגיל כל צעיר זה מאוד מרשים".

אילקאי גונדואן, פיל פודן | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

הגרמני, שנפצע במחזור הלפני אחרון נגד ברייטון, דאג להרגיע את אוהדי הקבוצה שחששו שהוא ייעדר מגמר האלופות. הקשר, שנותר על הספסל בניצחון על אברטון, אמר: "אני בסדר. הייתי זהיר בברייטון. אחרי המכה בברך, הרגשתי את השרירים אז לא רציתי למתוח אף אחד מהם. לא פספסתי אף אימון אז אני מרגיש טוב".

פפ גווארדיולה שואל את גונדואן על מצבו | Mike Hewitt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי