אחרי הזכייה: טוכל מספר על השיחה הראשונה עם הבוס ומצפה לחוזה חדש

רומן אברמוביץ', תומאס טוכל | Marc Atkins/Getty Images

המאמן התראה עם אברמוביץ' לראשונה על כר הדשא בתום הגמר ואמר: "אני לא בטוח במאה אחוז אבל אולי יש לי כבר הצעה בזכות הניצחון. זה היה הרגע האידיאלי לפגישה הראשונה שלנו. הסוכן שלי אמר לי משהו בנדון"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

לפני 124 ימים בדיוק חתם תומאס טוכל בצ'לסי במקומו של פרנק לאמפרד. בפרק הזמן הזה הוא "הפך קבוצה מבולבלת וחסרת מעוף למכונה טקטיית מרושעית" כפי שנכתב בתקשורת האנגלית ובעיקר: לאלופת אירופה הגאה. הבלוז ניצחו 0:1 את מנצ'סטר סיטי בגמר בפורטוגל וזכו בגביע בפעם השנייה בתולדות המועדון. זו הייתה הזדמנות של טוכל לפגוש את הבעלים רומן אברמוביץ' לראשונה.

טוכל, שהחל את העונה כמאמן פריז סן ז'רמן כזכור, חתם בשעתו רק ל-18 חודשים. הגרמני אמר: "אני לא בטוח במאה אחוז אבל אולי יש לי כבר חוזה חדש בזכות הניצחון הזה. דיברתי איתו על המגרש וזה היה הרגע האידיאלי לפגישה הראשונה שלנו". "מכאן יכול להיות רק יותר גרוע", אמר לאחר מכן בחיוך.

"הסוכן שלי אמר לי משהו בנדון. אני לא יודע יותר מדי. אנחנו נדבר אחר כך אבל ברור שאני מצפה לזה. אני יכול להבטיח לו שאשאר רעב, שאני רוצה את התואר הבא ואני מרגוש מאושר לחלוטין להיות חלק ממועדון כה שאפתני וחזק. זו קבוצה שמתאימה לאמונות שלי ולתשוקה שלי לכדורגל בצורה מושלמת".

תומאס טוכל | SUSANA VERA/POOL/AFP via Getty Images

"יהיה נחמד לפגוש אותו קצת יותר מקרוב. יש לנו עבודה לעשות ועלינו לסגור את הפער. אנחנו בקשר תמידי אך לא אישי. הוא מתעדכן מה קורה דרכי". כזכור, בקצת יותר מארבעה חודשים הוליך טוכל את צ'לסי גם למקום הרביעי (כך שהייתה משחקת בליגת האלופות בעונה הבאה גם אם הייתה מפסידה אמש) וכן לגמר הגביע בו נכנעה הקבוצה 1:0 ללסטר. החגיגות אצל שחקני צ'לסי נמשכו זמן רב כמובן. אוליבייה ז'ירו והקפטן ססאר אספיליקווטה תיעדו את עצמם סועדים ארוחת בוקר עם גביע אירופה בקרבתם שעות ספורות לאחר הניצחון.

הקפטן לא שכח לסגור חשבון עם המבקרים ואמר: "לפני כמה חודשים הרבה אנשים פקפקו באיכות הקבוצה. התחברנו בצורה מיוחדת ועשינו את זה. אנחנו שמחים, נחגוג, אנחנו אלופי אירופה אבל בכדורגל האתגרים החדשים מגיעים מהר וכולם מתפזרים ליורו. אנחנו רוצים להילחם על כל התארים בעונה הבאה. זה מה שלמדתי בתקופה שלי בצ'לסי. הייתי גאה להוביל את השחקנים החוצה למגרש אבל אנחנו הולכים לאתגר הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי