עם מאמן זמני וסיוטים מבכר: מצבה של קייראט לפני ההגעה לחיפה

עאיד חבשי, ואגנר לאב | מאור אלקסלסי

הקזחים יקוו להימנע מהדחיה שלישית ברציפות על ידי מאמן מכבי חיפה, שכזכור עשה זאת אשתקד בירוק ולפני שנתיים עם ב"ש. וגם: הבעיה על הקווים, הפער מהפסגה ושני הכוכבים שעשויים לעשות צרות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בהגרלת מוקדמות ליגת האלופות, שנערכה היום (שלישי) בשווייץ, נקבע שמכבי חיפה תתמודד מול קייראט הקזחית. המשחק הראשון יתקיים בחיפה ב-6-7 ביולי והגומלין בחוץ ב-13-14 ביולי.

כזכור, אשתקד גברה מכבי חיפה 1:2 על קייראט בסמי עופר, אז בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. יובל אשכנזי וניקיטה רוקאביצה כבשו לזכות ברק בכר, ואגנר לאב השווה זמנית.

העונה, לאחר 15 מחזורים בליגה הקחית, קייראט ניצבת רק במקום השלישית ונראה שהיא עומדת לאבד את האליפות, כאשר הפער בינה לבין המוליכה אסטנה עומד כבר על שמונה נקודות. את הקבוצה מדריך כיום מאמן בשם קיריל קקר, שתפס לפחות באופן זמני את מקומו של אלכסיי שפילבסקי שעזב לאחרונה לארצגבירגה אווה מליגת המשנה בגרמניה.

הקבוצה הקזחית אמנם משקיעה סכומים לא מבוטלים בשנים האחרונות, אך באירופה היא מעולם לא הצליחה להעפיל לשלב בתים. בזירה המקומית, מאזנה עומד על שלוש אליפויות ותשעה גביעים. כזכור, מכבי חיפה היא לא הקבוצה הישראלית היחידה שהדיחה את קייראט, כאשר מי שעשו זאת לפניה הן מכבי תל אביב (2016/17) והפועל באר שבע (2019/20). בכר, שהעיף את הקזחים גם עם ב"ש, יקווה לעשות זאת בפעם השלישית רציפות.

הכוכב הגדול של הקבוצה הוא עדיין כובש השער היחיד בסמי עופר, ואגנר לאב בן ה-37, שהבקיע העונה שלושה שערים, הוסיף חמישה בישולים ובמאזנו לא פחות מ-25 הופעות במדי נבחרת ברזיל. לצדו בחלק הקדמי בולט חוסה קאנטה, שמוביל את מבקיעי הקבוצה בליגה עם שבעה שערים.

עאיד חבשי, ואגנר לאב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי