זהבי ופ.ס.וו נגד גלאטסראיי במוקדמות האלופות, סלטיק מול מיטיולן

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

הגרלה קשה מאוד להולנדים שיפגשו את סגנית אלופת טורקיה. ביטון והסקוטים יפגשו את סגנית אלופת דנמרק, שהגיעה בעונה שעברה לשלב הבתים. הקבוצות של שני הישראלים יארחו את המשחק הראשון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא הייתה הנציגה היחידה של הכדורגל הישראלי שהוגרלה היום (רביעי) בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. שניים מהליגיונרים הבכירים של נבחרת ישראל, ערן זהבי וניר ביטון, גילו את מי יפגשו הקבוצות שלהם. פ.ס.וו איינדהובן של זהבי וסלטיק של ביטון לא ישתתפו בשלב הראשון, בניגוד למכבי חיפה (שתפגוש בשלב זה את קייראט), והן ייכנסו למעגל המשחקים בסיבוב השני ב"מסלול הליגות" – המיועד לקבוצות שלא זכו בליגות המקומיות.

סגנית אלופת הולנד, פ.ס.וו איינדהובן, בה ערן זהבי עומד לפתוח עונה שנייה, קיבלה הגרלה קשה מאוד והיא תתמודד מול סגנית אלופת טורקיה, גלאטסראיי. כזכור, לפני שזהבי נחת בהולנד הוא היה קרוב להצטרף ליריבתה הגדולה של "גלא" באיסטנבול – פנרבחצ'ה. המשחק הראשון בין שתי הקבוצות ייערך בהולנד ב-20 או ב-21 ביולי, בעוד הגומלין ייערך בטורקיה שבוע לאחר מכן.

סלטיק של ניר ביטון, שאיבדה העונה את האליפות לריינג'רס אחרי תשע זכיות רצופות, והיא תפגוש את מיטיולן, סגנית אלופת דנמרק. הסקנדינביים שיחקו בעונה שעברה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשאת הדרך במוקדמות הם עשו דרך "מסלול האלופות". כעת הם ינסו לשחזר את ההישג דרך "מסלול הליגות", לאחר שסיימו את הליגה המקומית נקודה אחת מתחת לברונדבי, האלופה החדשה. המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך בסקוטלנד. במפגש הנוסף של מסלול הלא-אלופות, ראפיד וינה תפגוש את ספרטה פראג.

ניר ביטון | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי