בכר: "אנחנו יותר איכותיים מהם". רוקאביצה שלח עוד איתות?

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:1 המאכזב נגד קייראט במוקדמות ליגת האלופות: "לא ציפינו לטיול". על פציעתו של נטע לביא: "אם הוא יצא כנראה שזו מכה רצינית". גרשון: "לא נפלנו פיזית". החלוץ איחל בהצלחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לעיני כ-25.000 צופים בסמי עופר, מכבי חיפה סיימה הערב (רביעי) רק ב-1:1 מול קייראט בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות וההכרעה עברה לגומלין בשבוע הבא בקזחסטן. נוראלי אליפ (76) כבש בנגיחה, מחק שער יתרון יפה של עומר אצילי (45) והירוקים איבדו את הקפטן נטע לביא שנפצע בשלב מוקדם והוחלף. אורי דהן, עלי מוחמד, בן שהר ודין דוד רשמו הופעת בכורה.

צפו בתגובות

המאמן ברק בכר סיכם: "ברור שהם באו בכושר משחק, ידענו את זה וזה לא צריך להוות תירוץ כי יש פה קבוצה. היה משחק מאוד שקול ואני חושב היינו יכולים לנצל כמה הזדמנויות אם היינו מרוכזים וחדים יותר, אבל היינו יכולים גם לספוג. לא ציפינו לטיול, הם חזקים מאוד ונצטרך לטוס לשם ולעבור שלב. שום דבר לא קל. בסופו של דבר זה תיקו והכל מתחיל מחדש. נצטרך לנצח ונעשה הכל בשביל זה. המשחק הזה נתן לנו עוד חדות וכושר לשחקנים וזה משמעותי בשלב הזה של העונה. ניקח את הדברים הטובים ונשפר את מה שצריך".

על המשחק הפיזי של קייראט ופציעתו של לביא: "זה ברור שיש להם יתרון מבחינה פיזית ובלי קשר הם מאוד אגרסיביים. שיחקתי נגדם כבר כמה פעמים לא ליקקתי דבש באף מפגש. אנחנו יותר איכותיים, הם יותר אגרסיביים ויותר בכושר, נצטרך לדעת לצמצם את הפערים עם היתרונות שיש לנו. אני לא יודע מה מצבו של נטע, אבל אם הוא יצא אז כנראה שזו מכה רצינית. גם עלי ודין ביקש לצאת ודין דוד קיבל מכה. זה חלק מהעניין, הגוף יותר פגיע וחשיף לפציעות בשלב זה, אבל יש לנו סגל טוב ועמוק ונשלים את המשימה בשבוע הבא".

רמי גרשון, בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

רמי גרשון הוסיף: "זה מאכזב, כי אני חושב שהיינו טובים יותר. אסור לזלזל בקייראט, זו קבוצה טובה וראינו את זה היום. אנחנו מאוד אופטימיים ומאמינים ביכולות שלנו. ננסה לעשות את זה בשבוע הבא. נחיתות פיזית? השחקנים שלנו נתנו פייט ואני לא חושב שנפלנו מהם. אראה את המשחק ואנתח בצורה טובה יותר, אבל לתחושתי לא נפלנו מהם. כשאתה לא משחק במשך תקופה, אוטומטית אתה מאבד כושר אבל מצד שני עשינו הכנה טובה והיה קצת חוסר מזל. אין לי ספק שנראה יותר טוב בשבוע הבא ונטוס לשם בשביל לנצח ולעבור שלב".

מי שכל הנראה היה יכול לעזור לירוקים הערב הוא ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי ליגת העל בשנתיים החולפות, שכידוע סיים את חוזהו במועדון ועתידו אינו ברור. עם זאת, החלוץ צפה במשחק מביתו, תייג את מכבי חיפה ואיחל לחבריו בהצלחה. רמז לגבי הבאות? ימים יגידו.

הסטורי של רוקאביצה
הסטורי של רוקאביצה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי