שחקני קייראט חגגו, ואגנר לאב: "ידענו שיהיה קשה נגד מכבי חיפה"

החלוץ הברזילאי, שכבש את השער הראשון ב-0:2 של אלופת קזחסטן בדרך לסיבוב הבא והדחת הירוקים, אמר לאחר המשחק: "נעשה את הכל בשביל להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות". בתקשורת חגגו: "הקללה הוסרה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קייראט הודחה על ידי מכבי חיפה ממוקדמות הליגה האירופית רק לפני כשנה, לפני שנתיים הודחה מאירופה על ידי הפועל באר שבע ובעבר גם מצאה את עצמה מחוץ למפעלים האירופיים לאחר צמד מפגשים נגד מכבי תל אביב, ועל כן הערב (רביעי) גם בתקשורת הקזחית צהלו: "הקללה הוסרה, קייראט עברה את אלופת ישראל בדרך לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות".

קייראט ניצחה הערב 0:2 את מכבי חיפה והשיגה 1:3 בסיכום המשחקים מול ברק בכר ושחקניו, אחרי 1:1 בשבוע שעבר בסמי עופר, ומי שמכיר היטב את הירוקים ויודע להשוות בין המשחקים בקיץ שעבר ובשבוע האחרון הוא כובש השער הראשון הערב, החלוץ ואגנר לאב: "שמחתי מאוד להבקיע ולעזור לקבוצה להעפיל שלב. ידענו שיהיה מאוד קשה נגד מכבי חיפה, בשנה שעברה פגשנו אותם בליגה האירופית והפסדנו, לשמחתי השנה זה נגמר אחרת".

עוד אמר הברזילאי הוותיק, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-37: "עכשיו זה זמן לנוח ולהתרכז במפגש הבא נגד הכוכב האדום בלגרד. נעשה את הכל כדי להעפיל לליגת האלופות – אנחנו יודעים שזו משימה קשה מאוד, אבל אנחנו ניתן את הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי