ז'וסואה עלה להופעת בכורה בלגיה ורשה: "שחקן מאוד חכם, אבל זקוק לזמן"

ז'וסואה | Mikolaj Barbanell/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

כוכב הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות עלה מהספסל וסייע לאלופת פולין לנצח בתוספת הזמן את פלורה טאלין, מאמנו החמיא והסביר מדוע לא שיחק עד כה: "אולי ישולב בליגה בשבת כדי שייכנס לכושר לקראת הגומלין"

(גודל טקסט)

בין משחקי סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות אתמול (רביעי), לא רק פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי שיחקו וכיכבו. אמש היה זה ערב מיוחד במינו גם עבור ז'וסואה, כוכב הפועל באר שבע בשנתים האחרונות, שעלה מהספסל וסייע לקבוצתו החדשה, אלופת פולין לגיה ורשה, לנצח בביתה 1:2 את פלורה טאלין במשחק הראשון מבין שניים.

לגיה, שבשורותיה משחק כידוע גם בלם נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא, כבר עברה בסיבוב המוקדמות הראשון את אלופת נורבגיה בודו גלימט וקשה היה להאמין שהיא תתקשה מול פלורה טאלין, אבל אלופת אסטוניה הגיעה לוורשה ללא רגשי נחיתות ובדקה ה-53 הצליחה גם להשיג שוויון דרמטי. בתגובה, שלוש דקות לאחר מכן, עלה מהספסל ז'וסואה להופעת בכורה מאז עבר לפולין.

אבו חנא טרם זכה לדקות רשמיות בלגיה ורשה מאז הצטרף אליה בקיץ בהעברה חופשית מזוריה האוקראינית, אבל רבים הרימו גבה כיצד ז'וסואה לא זכה להזדמנות בשני המשחקים הקודמים באלופות וגם לא בסופר קאפ הפולני, בו לגיה הפסידה בתום דו קרב מהנקודה הלבנה.

בסיום המשחק אתמול, בו לגיה ניצחה בסופו של דבר 1:2 משער בתוספת הזמן, נשאל המאמן צ'זלאב מיכנייביץ' על שילובו המועט של ז'וסואה עד כה: "הוא לא שיחק תקופה ארוכה והוא זקוק לזמן. הוא עלה מהספסל כי הוא שחקן חכם ויצירתי, אחד שיש לו מהלכים מאוד חכמים. יכול להיות שהוא ישחק נגד ויסלה פלוק (מחזור פתיחת הליגה הפולנית בשבת) כדי להכניס אותו לכושר טוב עוד יותר לקראת הגומלין בשלישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי