ערן זהבי: "ידעתי שהעונה הזו תהיה שונה. אני כאן כדי לזכות בתארים"

כוכב פ.ס.וו זכה לשבחים בהולנד אחרי שלושער ובישול מופלא לגצה ב-1:5 על גלאטסראיי: "המלך של אירופה, הם ביחד שחטו את היריבה ודאגו שהגומלין יהיה לפרוטוקול". החלוץ הודה: "מריו עושה לי את החיים קלים"

(גודל טקסט)

לקראת סיום העונה שעברה, זמן קצר לאחר אותו שוד אלים וטרגי שעברה משפחת ערן זהבי, הבטיח החלוץ כי לו ולמשפחתו אין שום כוונה לברוח מהולנד ומפ.ס.וו איינדהובן. החלוץ חזר ואמר שהם בהולנד כדי להישאר ושבכוונתו לעשות הכל כדי להחזיר למועדון ולאוהדים על התמיכה בימים הקשים. אמש (רביעי), במשחק פתיחת עונת 2021/22 נגד גלאטסראיי במוקדמות ליגת האומות, הוכיח הישראלי שהוא עומד במילתו.

ערן זהבי לא רק כבש שלושער יוצא מן הכלל, אלא גם הוסיף בישול מופלא למריו גצה כדי להוביל את פ.ס.וו איינדהובן ל-1:5 מוחץ על גלאטסראיי הטורקית בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, תוצאה שמאוד מקרבת את זהבי וחבריו למפגש נגד סלטיק או מיטיולן בסיבוב הבא ולעבר הבטחת שלב בתים אירופי לכל הפחות.

ברשתות החברתיות נרשמה אתמול התלהבות יוצאת דופן אחרי עוד הופעה בלתי נשכחת מצד זהבי, שסופר כבר 15 שערים במוקדמות ליגת האלופות לאורך השנים והוא רחוק שער אחד בלבד ממרכוס טבארס הברזילאי, שיאן שערי מוקדמות ליגת האלופות בכל הזמנים.

ערן זהבי | Abdulhamid Hosbas/Anadolu Agency via Getty Images

זהבי, שאחרי שנת קורונה למעשה היה זה עבורו משחק רשמי ראשון באצטדיון הביתי לעיני אצטדיון כמעט מלא, סיפר לאחר המשחק על התרגשותו: "היה מיוחד לשחק מול האוהדים שלנו. האווירה מההתחלה הייתה מטורפת, כבר בחימום הרגשנו שזיש אווירה מיוחדת. אני חושב שהפגנו רוח קבוצתית מדהימה על המגרש וזה הדבר הכי חשוב".

על השלושער שלו: "לכבוש שערים זה תמיד נחמד, אבל אני כאן כדי לזכות בתארים ואני חושב שהשער של מריו (גצה) היה תוצאה של מהלך קבוצתי מאוד טוב שלנו. זה תענוג בשבילי לשחק לצד מריו, הוא עושה את החיים קלים הרבה יותר. זה לא היה משחק מושלם כי ספגנו שער. המטרה הגדולה שלנו היא שלב הבתים של ליגת האלופות, נחגוג היום ואז נתמקד במשחק הבא – קודם כל, יש את הגומלין באיסטנבול בשבוע הבא ולפנינו תהיה מלחמה גדולה".

ערן זהבי חוגג עם מריו גצה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

על רצונו להישאר בפ.ס.וו אחרי עונה קשה במיוחד: "אני מאושר במועדון, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, מועדון טוב, לכולם יש את אותן מטרות. כמובן שבעונה האחרונה היו קשיים רבים, אבל אני ידעתי שהעונה זה יהיה שונה ואני מקווה להמשיך ככה. אלו רק הצעדים הראשונים בעונה ואנחנו ממשיכים קדימה".

צפו בערן זהבי מתראיין אחרי המשחק

בהולנד וגם בטורקיה, שם מכירים היטב את זהבי וזוכרים אותו מהקיץ שעבר בו היה לכאורה בשיחות עם פנרבחצ'ה, היריבה המושבעת של גלאטסראיי, יצאו מגדרם הבוקר: "ערן זהבי המלך של אירופה", נכתב באתר "fcupdate", "פ.ס.וו שיחקה על ערן זהבי, ממש הייתה תלויה בו – ולא במקרה הוא הבקיע את ששת השערים האחרונים של הקבוצה באירופה עד השער של גצה". גם ב" voetbalzone" החמיאו בענק לישראלי: "פ.ס.וו שחטה את גלאטסראיי בהנהגת זהבי וגצה, הגומלין יהיה לפרוטוקול בלבד".

גם בטורקיה התקשו להתעלם מההצגה של זהבי: "הוא היה מדהים, היה חד, מהיר, קטלני. לגלא לא היה הרבה סיכוי. החלוץ הישראלי הקפיץ את הקהל המקומי פעם אחר פעם, הוא כל פעם היה במקום הנכון בזמן הנכון וזה מדהים".

מאמנו רוג'ר שמידט סיכם את הערב המיוחד של פ.ס.וו: "אנחנו שמחים מאוד, עבר זמן רב מאז שהיו כל כך הרבה אוהדים ביציעים, והנה הם שוב איתנו במשחק כל כך חשוב. זה משמח אותי מאוד. השחקנים היו טובים וכבשו שערים פנטסטיים, זה צעד חשוב אבל אנחנו רק בחצי הדרך".

ערן זהבי חוגג | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי