קרובה למפגש עם זהבי: בנפיקה ניצחה 0:2 בחוץ את ספרטק מוסקבה

שחקני בנפיקה חוגגים | Sergei FadeichevTASS via Getty Images

מוקדמות ליגת האלופות: רפא סילבה וז'ילברטו סידרו לאורחת מקדמה לקראת הגומלין, בדרך למפגש מול פ.ס.וו. לגיה ורשה חילצה 1:1 בחוץ מול דינמו זאגרב, אבו חנא וז'וסואה לא שותפו. פרנצווארוש הפתיעה את סלאביה פראג

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) עם בנפיקה, שעשתה צעד גדול לקראת מפגש עם פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי בפלייאוף, במאבק על כרטיס לשלב הבתים. הפורטוגלים ניצחו 0:2 ברוסיה את ספרטק מוסקבה והם עם רגל וחצי בשלב הבא, אחרי שערים של רפא סילבה (51) והמחליף ז'ילברטו (74). כזכור, איינדהובן ניצחה 0:3 בבית את מיטיולן במשחק הראשון ותצא לגומלין עם יתרון משמעותי.

ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל של לגיה ורשה, שחילצה 1:1 חשוב אצל דינמו זאגרב במוקדמות. לצד שחקן נבחרת ישראל ישב על הספסל גם ז'וסואה, בעוד תומאש פקהארט נכנס כמחליף בדקה ה-75. ברונו פטקוביץ' העניק לאלופת קרואטיה יתרון בנגיחה בדקה ה-60, אבל המחליף האלבני ארנסט מוצ'י הפתיע מרחוק עם השוויון בדקה ה-82.

פרנצווארוש הפתיעה עם 0:2 על סלביה פראג בבית. טראס קצ'ארבה האוקראיני היה חתום על שער עצמי בדקה ה-44 וגם גרם לפנדל, אותו ניצל בן ארצו איגור חראטין בדקה ה-50 עבור אלופת הונגריה.

איגור חראטין | Laszlo Szirtesi/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי