"אין הרבה זמן לחגוג". אחרי אייאקס, זהבי ופ.ס.וו מתכוננים למיטיולן

ערן זהבי | Broer van den Boom/BSR Agency/Getty Images

בשלישי: הישראלי וחבריו, שגברו 0:4 על אלופת הולנד בסופרקאפ, כבר עם הפנים לגומלין במוקדמות ליגת האלופות מול הדנים (20:55, ספורט1), החלוץ צפוי לפתוח. 20:25 בספורט2: שחטאר דונייצק של סולומון מארחת את גנק

(גודל טקסט)

שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות יגיע מחר (שלישי) לסיומו עם משחקי הגומלין, כאשר במוקד, ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן אמורים להשלים את העבודה ולשמור על ה-0:3 מהמשחק הראשון מול מיטיולן הדנית. שחטאר דונייצק, ככל הנראה ללא מנור סולומון שנפצע במשחק הראשון, תארח את גנק הבלגית, כשהאוקראינים מגיעים מעודדים לאחר שניצחו 1:2 בבלגיה במשחק הראשון.

במידה שפ.ס.וו אכן תעבור לשלב הבא, היא תפגוש את המנצחת בין בנפיקה לספרטק מוסקבה (0:2 לבנפיקה מהמשחק הראשון שנערך ברוסיה). במשחקים נוספים מונאקו תארח ספרטה פראג (0:2 למונאקו במשחק הראשון שנערך בצ'כיה). ריינג'רס תארח את מאלמו השבדית ותקווה למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון בעוד סגנית אלופת בולגריה לודוגורץ תארח את אולימפיאקוס (1:1 במשחק הראשון).

מיטיולן – פ.ס.וו איינדהובן (20:55, ספורט1)

ההולנדים פתחו את העונה בכושר מצוין, עם שביעייה לרשת של גלאטסראיי במפגש הכפול בשלב המוקדמות הקודם, ו-0:4 מדהים על אייאקס בסופרקאפ ההולנדי, מה שזיכה עם הקבוצה של רוג'ר שמידט בהנפת תואר ראשונה לעונה. כעת, עם 0:3 מבטיח מהמשחק הראשון רוצים ההולנדים לעבור את משחק החוץ בדנמרק ללא תקלות מיותרות בדרך לפלייאוף העלייה לשלב הבתים. ערן זהבי שפתח גם הוא בצורה נפלאה את העונה ובישל שני שערים מתוך השלושה במשחק הראשון צפוי לפתוח שוב בהרכב.

במסיבת העיתונאים לפני המשחק, המאמן רוג'ר שמידט התרפק על הניצחון הענק מול אייאקס אך הבהיר שצריך להמשיך הלאה: "לא היה לנו הרבה זמן לחגוג, צריכים להמשיך אבל ניקח קדימה את הניצחון הזה. לא ציפיתי שנהיה דומיננטיים במשך 90 דקות נגד אייאקס, אבל הצלחנו. אף אחד לא יכול לקחת את זה מאיתנו, אבל כל העיניים חייבות כעת להיות על מיטיולן".

רוג'ר שמידט | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

שחטאר דונייצק – גנק (20:25, ספורט2)

לאחר שהפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 חוזרת סגנית אלופת אוקראינה לאצטדיונה הביתי כדי לסגור עניין ולעלות לפלייאוף העלייה לשלב הבתים. מנור סולומון שנפצע במשחק הראשון והוחלף במחצית לא צפוי לשחק. אם יצליחו לעבור שלב, יפגשו האוקראינים את המנצחת בין מונאקו לבין ספרטה פראג, כאשר הצרפתים מגיעים למשחק הבית עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון.

מנור סולומון | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

משחקים נוספים:

מונאקו – ספרטה פראג (21:00, 0:2 למונאקו מהמשחק הראשון)
בנפיקה – ספרטק מוסקבה (21:00, 0:2 למונאקו מהמשחק הראשון)
לודוגורץ – אולימפיאקוס (21:00, 1:1 מהמשחק הראשון)
ריינג'רס – מאלמו (22:00, 1:2 למאלמו מהמשחק הראשון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי