בשל הבעיה בלב: סרחיו אגוארו ייעדר למשך שלושה חודשים

play
סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה | רויטרס
סרג'י ברז'ואן, מונה למאמנה הזמני של ברצלונה 00:21

עוד מכה לברצלונה, הארגנטינאי צייץ: "אני במצב רוח חיובי לקראת תהליך ההחלמה. התמיכה שלכם מחזקת את הלב שלי". דמבלה לראשונה בסגל לקראת המשחק מול דינמו קייב

(גודל טקסט)

ברצלונה הודיעה הערב (שני) כי סרחיו אגוארו ייצא לסדרת בדיקות בשל הבעיה בלבו וייעדר מכל פעילות למשך לפחות שלושה חודשים. כזכור, הארגנטינאי, שערך רק לאחרונה את הופעת הבכורה שלו הרשמית במדי הבלאוגרנה, הוחלף במהלך משחק הליגה האחרון כשהוא אוחז בחזהו ומתלונן על כאבים. "אגוארו יעבור הליך בפיקוח הרופא גוקוטור ג'וספ ברוגאדה. כדי לוודא את יעילות הטיפול, הוא לא יוכל לשחק במשך שלושה חודשים", נכתב בהודעה בעמוד הטוויטר הרשמי של ברצלונה.

מאוחר יותר, החלוץ עצמו צייץ: "אני מרגיש טוב ובמצב רוח חיובי לקראת תהליך ההחלמה. אני מודה לכולם על כל כך הרבה הודעות תמיכה ואהבה, שגורמות ללב שלי להיות חזק יותר".

בתוך כך, בברצלונה מתכוננים למחזור הרביעי בשלב הבתים בליגת האלופות, שייצא לדרך מחר, כאשר במוקד המפגש הקריטי של בארסה בחוץ נגד דינמו קייב. הקטאלנים החלו את העונה ברגל שמאל עם שני הפסדים אך הניצחון על האוקראינים בקאמפ נואו השאיר את סיכויי ההעפלה שלה בחיים.

לקראת המפגש, המאמן הזמני סרג'י ברז'ואן קיבל בשורות מצוינות כאשר ארבעה שחקני שחקני מפתח ישובו לסגל אחרי פציעות. הבולט מכולם הוא עוסמאן דמבלה, שפעם הראשונה העונה נכלל בסגל של הקבוצה. דמבלה נפצע במהלך היורו בקיץ האחרון במדי נבחרת צרפת ומאז נעדר ממשחקי קבוצתו.

שחקן נוסף ששב לסגל בחולייה ההתקפית הוא אנסו פאטי, שהוחלף בהפסד 2:1 בקלאסיקו ונעדר מהמשחקים מול ראיו וייקאנו ואלאבס. כזכור, ברצלונה הצליחה לצבור נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים, שכך שחסרונו של פאטי הורגש.

כמו פאטי, גם פרנקי דה יונג חוזר אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בעקבות פציעת שריר. בהגנה, הבלם האורוגוואי רונאלד אראוחו חוזר אחרי שלא שיחק במדי קבוצתו כחודש. כזכור, אראוחו נפצע בפגרת הנבחרות בחודש שעבר בדרום אמריקה ולאור זאת פספס את חמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה בכל המסגרות.