פ.ס.ז' זועמת, אמבפה וניימאר חטפו, נקודות האור: ויינאלדום ומסי

play
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה משוחח עם השופט | רויטרס
רונאלדו נצץ, ליברפול וסיטי מעדו וצ'לסי ברחה: צפו בשערי המחזור ה-10 05:24

השחקנים לא אהבו את השריקה לפנדל ב-2:2 הדרמטי עם לייפציג, בצרפת האשימו את הכוכבים: "איבדו את הראש". הקשר שכבש צמד והפרעוש שמתאושש במהירות מהפציעה נותנים סיבות לאופטימיות. וגם: "נראה שהשופט רצה לקבל חתימה מניימאר"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן ממשיכה לקרטע ולא לעמוד בציפיות. קבוצת הכוכבים הצרפתית סיימה אמש (רביעי) ב-2:2 מתסכל עם ר.ב. לייפציג, כשהיא סופגת את שער השוויון בתוספת הזמן ומאבדת את ראשות הבית למנצ'סטר סיטי. צמד של ג'ורג'יניו ויינאלדום שקיבל את המקום בהרכב על חשבון ליאו מסי הפצוע, כבש שערים ראשונים במדי הקבוצה וגם ג'יג'י דונארומה תרם את חלקו כשעצר פנדל של אנדרה סילבה, אבל פ.ס.ז' ספגה פעמיים, ושוב המחישה את הבעיות שלה.

בפ.ס.ז' התלוננו במשך דקות ארוכות לשופט על כר הדשא, אחרי שפסק על פנדל שני לזכות לייפציג בתוספת הזמן.

"איבדו את הראש", קראה הכותרת הראשית ב"ל'אקיפ" אחרי המשחק, ובתקשורת הצרפתית ביקרו את קיליאן אמבפה וניימאר שהציגו יכולת פושרת. ניימאר קיבל ציון 5 אחרי ש"שיחק בעיקר עם עצמו, ובעיקר שייט לאורך רוב הדקות", ואמבפה אף ספג ביקורות רבות יותר, כשקיבל ציון 4. "הקצב שלו כרגיל מפחיד את היריבות, אבל הסיומת שלו הייתה בעייתית מאוד, והוא החמיץ כמה הזדמנויות מצוינות".

"הערב ראינו כמה קבוצה נחושה יכולה להקשות עלינו. זו אשמתנו שלא הגענו לדקות הראשונות של המשחק", ניתח מאוריסיו פוצ'טינו את התיקו. "פתחנו רע, ורק במחצית השנייה השתלטנו על המשחק. אנחנו חייבים ללמוד מזה, ולהפיק לקחים איך להתמודד עם קבוצה מהירה כמו לייפציג". פוצ'טינו יודע ש"איבוד הנקודות חסר משמעות מרגע שהסתיים המשחק. נצטרך לנסוע למנצ'סטר ולנצח כדי לעלות לשלב הבא".

פוצ'טינו אף החמיא לג'ורג'יניו ויינאלדום, נקודת האור של הקבוצה הערב. "לכבוש צמד כזה, במשחק כזה, זה חשוב מאוד בשביל שחקן כמוהו. אני מרוצה מאוד מההתנהלות שלו וגם מהצורה שבה שיחק היום".

ויינאלדום עצמו אמר ש"אני עובד ממש קשה כדי להוכיח את עצמי. לאט לאט אני מכיר טוב יותר את השחקנים בסגל, ואני מקווה להמשיך כך".

ג'ורג'יניו ווינאלדום, שחקן פריז סן ז'רמן
כבש צמד וסידר מהפך לפ.ס.ז'. ויינאלדום חוגג | רויטרס

נקודת אור נוספת מבחינת פ.ס.ז', היא המצב של ליאו מסי. הפרעוש העביר מסרים חיוביים בנוגע להתמודדות עם הפציעה שלו, ובנוסף זומן לסגל נבחרת ארגנטינה למשחקים מול אורוגוואי וברזיל ב-13 וב-17 בנובמבר במסגרת מוקדמות המונדיאל.

בצרפת גם ביקרו את ניימאר, ופקפקו במחויבות שלו, כשבאחת ההתקפות הוא נראה קושר את שרוכיו, בדיוק כשאמור היה ללחוץ את ההגנה שמולו. כמו כן, ברשתות ציינו רגע משעשע, כשניימאר ניגש לסובוסלאי לפני הפנדל בדקה ה-92 וניסה להפחיד אותו. "אתה עומד לכבוש?", שאל הברזילאי במלחמה פסיכולוגית, "כן!", ענה ההונגרי. "אתה בטוח?", שאל ניימאר, וסולוסובאי ענה: "כן, אני אף פעם לא מחטיא".

ג'סי מארש, האמריקאי של ר.ב לייפציג, אמר אחרי המשחק: "יש לי תחושה ששופטים מקבלים החלטות לטובת הגדולות על חשבון הקטנות. קשה לקבל כבוד מהשופטים. נראה היה היום שהשופט רצה לקבל חתימה מניימאר".