קלופ מודאג מפירמינו: "אם לא הפציעה שלו, הכול היה יותר טוב"

play
שחקן ליברפול רוברטו פירמינו | GettyImages
רונאלדו נצץ, ליברפול וסיטי מעדו וצ'לסי ברחה: צפו בשערי המחזור ה-10 05:24

מאמן ליברפול חגג את ה-0:2 על אתלטיקו, אך לא מרוצה מהפציעה של הברזילאי: "זה לא טוב". וגם: הרצף ההיסטורי שהשוו המייטי רדס

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

חיוכים וחיבוקים נרשמו אמש (רביעי) בין שחקני ליברפול לאחר ה-0:2 על אתלטיקו מדריד במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים בליגת האלופות. המייטי רדס השיגו את ניצחונם הרביעי מתוך ארבעה משחקים עד כה במה שנחשב כבית המוות, והבטיחו את מקומם בשמינית הגמר, כאשר נותרו עוד שני מחזורים. דיוגו ז'וטה (13) וסדיו מאנה (21) נהנו משני בישולים של טרנט אלכסדר-ארנולד בדרך לשלוש נקודות נוספות, כאשר מאז תחילת 2018/19 רשם המגן הימני בן ה-23 44 בישולים עבור הקבוצה של יורגן קלופ.

באשר למאמן הגרמני, ובכן הוא ציין את ניצחונו ה-200 בליברפול ב-334 משחקים בהם עמד על הקווים בכל המסגרות. מעבר לכך, הקבוצה שלו השלימה רצף של 25 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, וזה שווה ערך לרצף הטוב ביותר שלה אי פעם (עשתה ריצה דומה ב-1982).

יורגן קלופ המאושר אמר בסיום: "ההופעה שלנו הייתה כמעט מושלמת, נראינו בדיוק כמו שרצינו. הבקענו את השערים בדיוק ברגעים המתאימים. הם יצאו הרבה יותר קדימה ממה שהם עשו במשחק שנערך בספרד, אבל התגוננו היטב, כשטרנט בישל פעמיים בצורה נפלאה. הסיומת שלנו בשתי המקרים הייתה פנטסטית. מז'וטה היית מצפה לכבוש מהמצב שהיה לו, אבל מאנה היה מספיק "חמדן" בשביל להגיע לנקודה הנכונה בזמן הנכון וכבש את השני".

בנוסף התייחס קלופ גם לפציעה של רוברטו פירמינו, שפתח אך נאלץ לפנות את מקומו עם תום המחצית הראשונה אחרי שחש בכאבים. "זה לא טוב. אם בובי לא היה יורד עם פציעה, הכול היה יותר טוב".

טרנט אלכסנדר-ארנולד אמר בסיום: "דבקנו בתכנית המשחק שלנו מההתחלה ועד הסוף. למדנו את הלקח מפתיחת המשחק במדריד ואפשר להגיד שראו את זה על המגרש בצורה שבה המשחק הערב התפתח. איבדנו יתרון של שני שערים בשבת האחרונה בליגה, אבל אפשר להגיד שלמדנו מזה. שלטנו במשחק הזה והגיע לנו הניצחון".

שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק היה פחות מרוצה, אך שמר על אופטימיות: "אנחנו עדיין תלויים בעצמנו. אנחנו צריכים לנצח בשני המשחקים שעוד נותרו לנו. זה לא יהיה קל, אנחנו יודעים את זה. נצטרך להיות הגרסה הכי טובה שלנו כדי להשיג את הניצחונות הללו. עם האיכות שיש לנו בסגל, רק צריך להביא אותה לידי ביטוי במגרש ואני מאמין שאנחנו נוכל לעלות לשמינית הגמר".

מאמן ליברפול יורגן קלופ
ניצחונו ה-200 בליברפול. קלופ | רויטרס

המספרים

* בגיל 23 ו-27 ימים טרנט אלכסנדר-ארנולד הוא השחקן השלישי הכי צעיר בתולדות ליברפול שמבשל פעמיים באותו משחק בליגת האלופות. מקדימים אותו לוקאס לייבה (21 ו-335 ימים) וקרטיס ג'ונס (20 ו-241 ימים).

* לראשונה בתולדותיה סופגת אתלטיקו מדריד כרטיס אדום פעמיים בליגת האלופות נגד אותה קבוצה.

* מאז תחילת עונת 2018/19 שחקן הפרמיירליג היחיד שיש לו יותר בישולים בכל המסגרות מטרנט אלכסנדר ארנולד (44) הוא קווין דה בראונה (51).

* ליברפול בלתי מנוצחת ב-25 משחקיה האחרונים בכל המסגרות (18 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו). מדובר בהשוואת הרצף האורך ביותר שלה אי פעם (היה לה רצף דומה ב-1982).

* יורגן קלופ רשם הערב את ניצחונו ה-200 כמאמן ליברפול בהופעתו ה-334 על הקווים בכל המסגרות.