ביקורת על מילאן אחרי ההדחה: "השחקנים צריכים להתבייש". ציון 2 לזלאטן

play
שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ' | GettyImages
תקציר: כל שערי המחזור ה-15 של הפרמיירליג 04:24

הרוסונרי היו זקוקים לניצחון על ליברפול כדי להעפיל לשמינית אך הפסידו והודחו: "איברהימוביץ'? שחקן ברמה שלו חייב לעשות יותר". קלופ בעננים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כשהיא עם הגב אל הקיר, במחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, מילאן ידעה היטב מה עליה לעשות: לנצח את ליברפול, שגם כך הבטיחה עלייה לשמינית הגמר מהמקום הראשון, כדי להעפיל לשלב הבא מהמקום השני. בדקה ה-29 הרוסונרי עשו עוד צעד אל עבר השמינית כשעלו ליתרון משער של פיקאיו טומורי, אלא שליברפול של העונה לא התכוונה לוותר, גם אם עבורה המשחק היה לפרוטוקול בלבד. היא הפכה את התוצאה, ניצחה 1:2 ושלחה את מילאן הביתה.

טיילר מורטון שחקן ליברפול מול סנדרו טונאלי שחקן מילאן
ליברפול בהרכב חסר מול מילאן. טיילר מורטון מול סנדרו טונאלי | רויטרס

"מילאן התבזתה, השחקנים שלה צריכים להתבייש", טען שחקן העבר ג'ייסון קאנדי. "לא האמנתי שאני באמת צופה במילאן הגדולה. זו לא הקבוצה שהתרגלנו לראות בשנים עברו. זלאטן איברהימוביץ' יותר מבוגר ממני! בנוגע לליברפול, אין לי יותר מדי מה להוסיף. היא קבוצה מבריקה, אולי הכי טובה באירופה כרגע".

אגב איברהימוביץ', באיטליה חילקו ציונים לשחקני מילאן אחרי ההדחה, כשהחלוץ השבדי קיבל את הציון 2. "הוא לא השפיע על המשחק, שחקן ברמה שלו חייב לעשות יותר", כתבו בתקשורת האיטלקית.

"ליברפול חזקה מאוד", הודה סטפאנו פיולי. "ידענו עד כמה היא טובה, אבל בכל זאת נלחמנו. אני חושב שחוסר הניסיון שלנו השפיע וראו זאת על כר הדשא".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם אלכס אוקסלייד צ'מברליין
גאה בשחקניו. קלופ עם אוקסלייד צ'מברליין | אימג'בנק GettyImages

"זו הייתה הופעה מדהימה של השחקנים", פרגן יורגן קלופ. "היה משחק נהדר. למרות שעשינו לא מעט שינויים, החבר'ה הראו המון אופי ויכולת הסתגלות. זה באמת מדהים שניצחנו בכל המשחקים בשלב הבתים – זה עוד פרק בהיסטוריה של המועדון המפואר הזה. בנוגע למילאן, אני מאוד אוהב את העבודה שנעשית שם. זה פרויקט מעניין מאוד – שילוב של שחקנים צעירים עם שחקנים ותיקים. אני משוכנע שהיא תהיה קבוצה חזקה מאוד בשנים הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי