קאנסלו: "אנחנו חזקים מאוד ועובדים כדי לזכות בליגת האלופות"

play
ז'ואאו קאנסלו הכפיל בבעיטה אדירה | רויטרס
קאמבק, חמישה מורחקים ומהומת ענק: 2:2 מרתק בין פורטו לספורטינג ליסבון 03:01

מנצ'סטר סיטי יוצאת לפורטוגל למשחק הראשון בשמינית הגמר נגד ספורטינג ליסבון, המגן הצהיר: "יש לנו את האיכויות כדי להגיע לגמר". ז'סוס וגריליש ייעדרו

(גודל טקסט)

עיני כל העולם יהיו נשואות מחר (שלישי, 22:00) לשמינית גמר ליגת האלופות שתצא לדרך במפגש הענק בין פריז סן ז'רמן לריאל מדריד, אבל משחק נוסף ייערך במקביל כאשר ספורטינג ליסבון תארח את מנצ'סטר סיטי.

קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי עם ריאד מחרז
חזר מאליפות אפריקה והצטיין עם צמד ובישול. מחרז | רויטרס

מנצ'סטר סיטי עלתה מפסגת בית א' בו צברה 12 נקודות והקדימה את פריז סן ז'רמן, לייפציג וקלאב ברוז' ואמנם לאחרונה רצף הניצחונות שלה בפרמיירליג נעצר אחרי 12 כאלה נגד סאות'המפטון, אבל היא בדרכה הבטוחה לאליפות נוספת באנגליה והעונה תקווה להגיע לגמר שני בתולדותיה בליגת האלופות, כידוע שני ברציפות אחרי ההפסד לצ'לסי בקיץ האחרון ולזכות לראשונה – היא גם בעיני רבים נחשבת לפייבוריטית להניף את הגביע.

גווארדיולה יהנה מסגל מלא, פרט לקייל ווקר שהורחק משלושה משחקים זכר לכרטיס האדום שספג נגד לייפציג בדצמבר במחזור סיום שלב הבתים – ההפסד האחרון של הקבוצה בכל המסגרות – ובלי הפצועים ג'ק גריליש, גבריאל ז'סוס וקול פאלמר הצעיר שלא התאמנו הבוקר. להרכב אמורים לשוב קווין דה בראונה, איימריק לאפורט, ז'ואאו קנסלו, רודרי וריאד מחרז שזכו למנוחה ב-0:4 על נוריץ' בשבת.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המגן הפורטוגלי ז'ואאו קנסלו, שגדל בבנפיקה: "בנוער בעיקר ניצחתי את ספורטינג ואני גם רוצה לנצח עכשיו ולא רק כי אני אוהד בנפיקה. אנחנו קבוצה מאוד חזקה וכולנו עובדים קשה מאוד כדי לזכות בליגת האלופות, יש לנו את השחקנים הכי טובים ואת האיכויות הנדרשות כדי להגיע לגמר, אבל זה לא שחובה מבחינתנו לזכות, בסופו של דבר אנחנו משחקים נגד הקבוצות הטובות ביותר וכמובן שאנחנו מסוגלים, אבל זה לא חייב לקרות.

שחקן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו חוגג שער
שחקן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו חוגג שער | רויטרס

ספורטינג ליסבון גברה על מנצ'סטר סיטי במפגש האחרון בין השתיים שנערך בליסבון, אבל זה היה בליגה האירופית ב-2012. פדרו גונסלבש, כוכב הקבוצה שהעונה כבש 13 שערים ובישל 9 נוספים בכל המסגרות, אמור להיות כשיר אחרי שהחמיץ את ה-2:2 המטורף בדרבי נגד פורטו בסוף השבוע וצפוי לשתף פעולה עם פבלו סראביה. כזכור, בשלב הבתים סיימה ספורטינג, סגנית המוליכה במולדתה, במקום השני מתחת לאייאקס, אולם הדיחה את בורוסיה דורטמונד.

מנצ'סטר סיטי תארח בשבת את טוטנהאם בליגה.