פרננדיניו הודיע על עזיבה והפתיע את פפ. סימאונה עקץ

play
שחקן מנצ'סטר סיטי פרננדיניו במסיבת עיתונאים | רויטרס
משחק העונה הבטיח וקיים: 2:2 ענק בין מנצ'סטר סיטי לליברפול 04:02

הבלם אישר לקראת אתלטיקו ברבע גמר האלופות כי יעבור לברזיל בתום העונה. מאמן הקולצ'ונרוס על פפ: "הדג מת כי פתח את הפה"

(גודל טקסט)

דרמה גדולה התרחשה במסיבת העיתונאים של מנצ'סטר סיטי היום (שלישי) לקראת משחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד. הקפטן פרננדיניו עלה יחד עם מאמנו פפ גווארדיולה, והפתיע את כולם – כולל מאמנו – כשהודיע כי יעזוב את הסיטיזנס בתום העונה לאחר תשע עונות ויעבור לשחק בארץ מולדתו ברזיל, להפתעתו של המאמן שישב לצדו והודה כי לא היה מודע להחלטה של הברזילאי.

"אחרי תשע שנים, ושינוי העמדה ב-2018/19 הן חלק מהסיבות", ניסה להסביר הבלם בן ה-36 את החלטתו וטען שלא הופתע ממיעוט הדקות שקיבל בחודשים האחרונים. "בגילי, זה נהיה קשה יותר ויותר מבחינתי, אבל אני רוצה לשחק בעמדה שתמיד שיחקתי בה (קישור)".

כאמור, פפ, שעלה עם הבלם למסיבת העיתונאים וישב לצדו הופתע מההכרזה של פרננדיניו. "לא ידעתי", אמר גווארדיולה. "נראה מה יקרה, אני לא יודע מה יהיה. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו, אשוחח איתו. נדבר בסוף העונה. אני מניח שזה קשור למשפחה שלו. אני אשמח אם הוא יסכים לדבר".

צפו בתגובה של גווארדיולה כשגילה על הצהרת פרננדיניו

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
לא היה מוכן להכרזה של פרננדיניו. גווארדיולה | רויטרס

גם מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה יצר עניין במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר. הארגנטינאי השיב לדבריו של פפ גווארדיולה שטען כי "קשה לשחק מול קבוצה שמשחקת במערך פרה-היסטורי של 5:5:0". צ'ולו, שלא אהב את העקיצה, הגיב היום: "אני מאמן מאז 2005 ומעולם לא זלזלתי במאמן יריב, מעולם. תמיד שמתי את עצמי בנעליים שלהם. אני מבין שיש מגוון דרכים לשחק. אבא שלי נהג להגיד: 'הדג מת כי הוא פתח את הפה'. קל לדבר".

כאמור, מנצ'סטר סיטי תתארח מחר אתך אתלטיקו מדריד את למשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה מבירת ספרד תנסה למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון באנגליה ולחלוף על פני הסיטיזנס בדרך לחצי הגמר. מנגד, הפיינליסטית מהעונה שעברה תקווה לשמור על יתרונה השביר. שתי הקבוצות עדיין לא זכו להניף את הגביע הנכסף, כאשר הקולצ'ונרוס הפסידו בגמר שלוש פעמים (73/74, 13/14 ו-15/16) בעוד האנגלים עשו זאת בעונה שעברה כאמור, במה שהייתה ההופעה הראשונה שלהם אי פעם בגמר של המפעל.

הרכב משוער אתלטיקו: יאן אובלק, שימה ורסאלקו, סטפן סאביץ', פליפה, ריניילדו, יאניק קראסקו, מרקוס יורנטה, הקטור הררה, קוקה, אנחל קוראה, ז'ואאו פליקס.

הרכב משוער מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, אמריק לאפורט, ז'ואאו קאנסלו, קווין דה בראונה, רודרי, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז, פיל פודן, ג'ק גריליש.