ריאל מדריד מודאגת: קאסמירו ואלאבה בספק למנצ'סטר סיטי

play
| GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista
שחקני ריאל מדריד חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון הדרמטי 2:3 על סביליה 00:24

במועדון מחכים לתוצאות ה-MRI של הקשר, שמוגדר "בספק גדול" למשחק בשלישי. סבירות גבוהה יותר לגבי כשירות הבלם, שנפצע מול אוסאסונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה את אוסאסונה וכמעט הבטיחה זכייה באליפות, ריאל מדריד מתכוננת במרץ למשחק הגדול ביום שלישי נגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות וייתכן שקרלו אנצ'לוטי יחסר במשחק הזה שני שחקני הרכב חשובים. על פי דיווחים במדריד, קאסמירו העוגן ההגנתי של הבלאנקוס בקישור, נמצא בספק גדול למשחק הזה בגלל מתיחה בשריר הירך של רגל שמאל.

קאסמירו, ריאל מדריד
בריאל מדריד מאוד מקווים שהוא יוכל לשחק. קאסמירו | אימג'בנק GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

קאסמירו לא מתאמן נכון לעכשיו עם הקבוצה בגלל הכאבים ואם הוא לא ישחק זו תהיה מכה רצינית עבור אנצ'לוטי, שייאלץ לאלתר ולהציב במקומו את אדוארדו קמאבינגה הצעיר או את פדה ואלוורדה ואולי דני סבאיוס שהצטיין נגד אוסאסונה.

עוד שחקן שנמצא בספק גדול למשחק ביום שלישי הוא הבלם האוסטרי דייויד אלאבה. בריאל מדריד ממתינים לתוצאות בדיקת ה-MRI של אלאבה, שהוחלף במחצית נגד אוסאסונה בגלל כאבים עזים ברגלו הימנית אחרי שהספיק להבקיע בדקה ה-12. אלאבה שותף כמעט בכל משחקיה של ריאל מדריד העונה בליגה ואם הוא לא יוכל לשחק, נאצ'ו היחיד שיכול לשחק בעמדה שלו. בכל מקרה, לבלאנקוס יש מנוחה עד המשחק הגדול בשלישי, בעוד שמנצ'סטר סיטי תפגוש בשבת את ווטפורד למשחק שבו היא לא יכולה להרשות לעצמה להוריד הילוך וחייבת לנצח כדי לשמור על הפסגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי