אלאבה ייעדר בריאל, ווקר חוזר בסיטי. אנצ'לוטי: "עם הברנבאו, זה אפשרי"

רביעי בחצי גמר האלופות: אנצ'לוטי אישר שהאוסטרי לא יעמוד לרשותו בניסיון למחוק את ה-4:3: "בטוח שמחר נשחק טוב יותר", הוסיף מודריץ'. המגן חוזר לסגל של פפ, דה בראונה העלה את רף הציפיות

(גודל טקסט)

שבוע אחרי אחד ממשחקי הכדורגל הטובים ביותר של השנה, ריאל מדריד תארח מחר את מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00) לגומלין חצי גמר ליגת האלופות במטרה למחוק את ההפסד 4:3 ולשמור על חלום הזכייה ה-14 במפעל בחיים. מנגד, מנצ'סטר סיטי תקווה לשמור על המאזן המושלם מול הבלאנקוס כדי להמשיך לגמר ליגת אלופות שני ברציפות, שנה אחרי שנכנעה לצ'לסי בגמר האלופות הראשון בתולדותיה.

קארים בנזמה חוגג אליפות של ריאל מדריד
מחגיגות האליפות לחצי גמר האלופות. בנזמה ושחקני ריאל | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

ריאל מדריד הביסה בשבת 0:4 את אספניול וזכתה רשמית באליפות ספרד, במשחק בו המאמן קרלו אנצ'לוטי חילק את הדקות בין כוכביו במטרה להעניק להם מנוחה. קארים בנזמה עלה מהספסל וכבש במשחק האליפות והוא ישוב כעת להרכב, כמו גם טוני קרוס, דני קרבחאל, פרלאן מנדי ו-ויניסיוס ג'וניור שכולם נשמרו בניסיון להעפיל לגמר ליגת האלופות לראשונה בתולדות המועדון אחרי הפסד במשחק הראשון במסגרת חצי הגמר. מי שייעדר הוא האוסטרי דייויד אלאבה, שבשבת הוחלף במחצית ואנצ'לוטי אישר כי לא יהיה כשיר למפגש.

"הקבוצה בכושר מצוין, חדורת מוטיבציה ומאוד מפוקסת", אמר המאמן במסיבת העיתונאים, "אנחנו שמחים להגיע אחרי שזכינו באליפות וכעת עומדת לפנינו הזדמנות להגיע לגמר ליגת אלופות נוסף, אבל יודעים שמצפה לנו משימה מאוד קשה. נצטרך להיות מחויבים יותר, לשחק כמו יחידה אחת ולהימנע מטעויות ככל שניתן. אלו דברים שעבדנו עליהם ואתם תראו את השיפור מחר. עם הסנטיאגו ברנבאו, זה אפשרי".

הקשר לוקה מודריץ' הוסיף: "אנחנו בטוחים ביכולת שלנו לנצח ולבצע מהפך. נכון שלא היינו במיטבנו במשחק הראשון, אבל עדיין הבקענו שלושה שערים – ומחר בטוח נשחק טוב יותר. אנחנו צריכים להגיע למשחק כשאנחנו מאמינים בעצמנו, אנרגטיים, אגרסיביים, כל מה שמייצג את המועדון הטוב ביותר בעולם, ריאל מדריד".

הרכב משוער: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, נאצ'ו, פרלאן מנדי, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, רודריגו, קארים בנזמה, ויניסיוס.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם קווין דה בראונה
שלושה ניצחונות רצופים על הבלאנקוס. דה בראונה וגווארדיולה | רויטרס

מנגד, מנצ'סטר סיטי בעשרת מפגשיה האחרונים בליגת האלופות הודחה רק פעם אחת אחרי שניצחה את המשחק הראשון, וגם זה קרה רק בעונת הבכורה של פפ גווארדיולה כמנג'ר הקבוצה מול מונאקו בשמינית הגמר ב-2017. לצד אלופת הפרמיירליג גם העובדה שהיא יצאה עם ידה על העליונה בשלושת המפגשים האחרונים נגד ריאל מדריד – לפני המפגש בשבוע שעבר ניצחו הסיטיזנס פעמיים בתוצאה 1:2 במשחקי שמינית הגמר שנערכו בחודשים פברואר ואוגוסט ב"עונת הקורונה" ב-2020.

המגן הימני קייל ווקר נטל חלק באימון המסכם וצפוי לחזור לסגל של מנצ'סטר סיטי אחרי שנעדר ממשחקי הקבוצה לאחרונה, אולם הבלם ג'ון סטונס נעדר מהאימון ויחמיץ משחק נוסף, כך שאחד מבין ניית'ן אקה ואולכסנדר זינצ'נקו יעלו בצד שמאל של ההגנה. להרכב כמובן גם ישובו ברנרדו סילבה, קווין דה בראונה וייתכן שגם ריאד מחרז אחרי שאלו לא פתחו בהרכב ב-0:4 על לידס בשבת בפרמיירליג.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן פפ גווארדיולה: "כנראה נצטרך לשחק עוד יותר טוב מאשר בשבוע שעבר, אבל אנחנו גם יכולים לשחק הרבה פחות טוב ועדיין לנצח. אי אפשר לדעת מה יקרה, בכדורגל אין שום דבר שניתן לחזות. ריאל מדריד מועדון יותר מנוסה מאיתנו במעמדים כאלה, אבל השאלה היא מה אתה לומד מכל ניסיון והעובדה היא שבשנים האחרונות הגענו לשלבים הסופיים והשחקנים יודעים מה עליהם לעשות וכיצד להתנהל".

הקשר קווין דה בראונה סיכם: "זכייה בליגת האלופות לא תשנה את הדרך שבה אני מסתכל על עצמי ועל הקריירה שלי, אבל אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי. סבלתי מכאבים בחודשים האחרונים ואלו כאבים שמעולם לא חוויתי, אבל הכאבים עברו ולשמחתי אני מרגיש שאני שוב מציג את היכולת הכי טובה שאני יכול. אני מנסה לשמור על עקביות ויודע שאם נשמר אפילו יותר טוב מאשר בשבוע שעבר, אז אנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה ולהיזכר כאחת הקבוצות הטובות ביותר".

הרכב משוער: אדרסון, ז'ואאו קאנסלו, רובן דיאס, איימריק לאפורט, אולכסנדר זינצ'נקו, רודרי, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז, פיל פודן, גבריאל ז'סוס.