"חדר ההלבשה הרוס". דיווח: מאנה נפרד משחקני ליברפול אחרי ההפסד

play
סאדיו מאנה שחקן ליברפול מאוכזב | רויטרס
המהומות מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות 00:40

האדומים לא הבקיעו בשלושה גמרים השנה, רוברטסון: "היינו יכולים להיות טובים יותר, פגשנו קבוצה שיודעת לנצח גמרים". הסנגלי רמז על עזיבה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול חלמה לסיים את העונה האדירה שלה עם קוואדרופל, אך לצערה תיאלץ להסתפק "רק" בגביע האנגלי וגביע הליגה. אחרי שסיימה שנייה בפרמיירליג אחרי מנצ'סטר סיטי, הקבוצה של יורגן קלופ נכנעה אמש (שבת) 1:0 לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות ולא הצליחה להשלים את הנקמה על ההפסד באותו המעמד לפני ארבע שנים בקייב.

טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן ליברפול חולף על פני הגביע, גמר ליגת האלופות 2022
כמה קרוב, ככה רחוק. אלכסנדר ארנולד ליד הגביע | רויטרס

"מן הסתם, חדר ההלבשה שקט, הרוס, זה מה שקורה שכאתה מגיע לגמר ולא מנצח", אמר אנדי רוברטסון אחרי ההפסד, "היו לנו הזדמנויות, פגשנו שוער מדהים היום, הוא סיפק כמה הצלות ענק".

המגן השמאלי הסקוטי המשיך: "אם להיות כנים, אני חושב שהיינו יכולים לשחק קצת טוב יותר, בעיקר במחצית השנייה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, שלטנו ודחפנו. אחרי ההפסקה לא חזרנו טוב, הם התחילו להשיג קצת יותר שליטה במשחק. פגשנו קבוצה מנוסה שיודעת איך לנצח גמרים".

פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד מעל אנדי רוברטסון שחקן ליברפול
אכזבה בליברפול. רוברטסון מול ואלוורדה | רויטרס

עבור ליברפול המפגש בפריז היה הגמר השלישי שלה העונה, ובאף אחד מהם היא לא הצליחה להבקיע שער. בפעמיים הקודמות זה הסתיים ב-0:0 וניצחון על צ'לסי מהנקודה הלבנה, הפעם ויניסיוס סגר סיפור ב-90 דקות.

אגדת העבר סטיבן ג'רארד, שזכה עם האדומים הגביע ב-2005, אמר לאחר המשחק: "אני לא חושב שליברפול עשתה משהו לא נכון. היא בעטה 24 פעמים לשער – זה פשוט אחד מאותם ימים. היא תתאושש מזה ותתמודד שוב על כל התארים בשנה הבאה".

כוכב עבר נוסף של המועדון שגם שיחק בריאל מדריד, מייקל אואן, קבע: "ליברפול היא עדיין הקבוצה הטובה באירופה"

חלוץ ליברפול סאדיו מאנה תופס את הראש אחרי ההחמצה מול ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, לצד הקשר טוני קרוס
בשנה הבאה במינכן, כנראה. מאנה | רויטרס

במועדון החלו לעסוק בעונה הבאה, ונדמה שהם עומדים להיפרד מאחד מסמלי עידן יורגן קלופ בקבוצה – סאדיו מאנה. הסנגלי מקושר כבר מספר שבועות עם מעבר לבאיירן מינכן, ובמקביל לדיווחים על כך שכבר הספיק להיפרד משחקני ליברפול אחרי הגמר, שחקן הכנף סיפק ציטוט שמרמז על עתידו: "אנחנו מאוכזבים, האוהדים היו מדהימים. אני רוצה להודות להם על הכל וגם למאמן, מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם".