דניאל סונדגרן: "שיחקנו עם הלב, כמו משפחה. לא ציפיתי לתוצאה כזו"

play
אולימפיאקוס תתקוף דרך האגף שלו? סונדגרן | מאור אלקסלסי
צמד בכורה לפיירו, מכבי חיפה השפילה את אולימפיאקוס עם 0:4 מהדהד 03:52

המגן השבדי של מכבי חיפה התגאה ביוון: "ה-0:4 הושג בזכות האומץ שלנו. הראינו עד כמה אנחנו חזקים". השחקנים חגגו עם האוהדים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חגגה הערב (רביעי) עם כ-1,500 מאוהדיה את אחד מניצחונות החוץ המרשימים שלה באירופה, כאשר הביסה 0:4 ביוון את אולימפיאקוס ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. בשבוע הבא תארח אלופת ישראל את אפולון לימסול ועד אז תוכל להתרפק על היכולת הנפלאה שהציגה בפיראוס ועל הצמד של פרנזי פיירו, שפרע שטר ראשון עם שתי נגיחות נהדרות. צ'ארון שרי פתח את החגיגה בכדור חופשי בדקה החמישית ומוחמד אבו פאני המחליף חתם אותה לקראת הסיום.

המגן השבדי דניאל סונדגרן סיכם: "לא קל לבוא לכאן לקראיסקאקיס, אבל שיחקנו עם הלב, כמו משפחה, ואני מאוד מרוצה. לא ציפיתי לכזו תוצאה. ידענו שאם נבקיע שער מוקדם, אולימפיאקוס תצא קדימה והמשחק יהיה פתוח. ה-0:4 הושג בזכות האומץ שלנו. הראינו הערב עד כמה אנחנו חזקים ואנחנו יכולים לחגוג מעט, אבל לא להיסחף. אם להיות כן, ציפיתי מאולימפיאקוס ליותר – אבל 0:4 זו תוצאה משקפת. במשחקים האלה מנצחת מי שאמיצה יותר והראינו שאנחנו אמיצים יותר".

מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון היסטורי בפיראוס | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

אם מכבי חיפה תודח על ידי אפולון לימסול, היא תנשור לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. אם תפסיד גם שם, תיפול למפעל השלישי של אופ"א ותשתתף שנה שנייה ברציפות בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. אז שלב בתים כבר יש, השאלה רק איזה.

ביום שני, עוד לפני המשחק הראשון מול הקפריסאים, תוגרל מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

היריבות האפשריות:

קופנהאגן
המנצחת בין לודוגורץ לדינמו זאגרב
המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד לפיוניק ירבאן
המנצחת בין שריף טירספול לוויקטוריה פלזן