צפו: בלם אולימפיאקוס הפציר בשופט לא להעניק תוספת זמן

play
דין דוד מול קוסטאס מנולאס | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
צמד בכורה לפיירו, מכבי חיפה השפילה את אולימפיאקוס עם 0:4 מהדהד 03:52

מנולאס, שהיה אשם בשני השערים של פיירו, פנה לשופט אחרי השער הרביעי של מכבי חיפה וביקש שהמשחק לא יימשך מעבר ל-90 דקות. בצרפת העלו את בכר כאופציה לאימון אולימפיאקוס, ביוון מדברים על מועמדים אחרים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כל שחקני אולימפיאקוס חוו אמש (רביעי) ערב טראומתי במיוחד כאשר מכבי חיפה חגגה עם 0:4 היסטורי בפיראוס, אולם עושה רושם שקוסטאס מנולאס סבל יותר מכולם, בהתחשב בתגובה התבוסתנית שלו אחרי השער הרביעי שכבש מוחמד אבו פאני: הבלם פשוט התחנן לשמוע את השריקה האחרונה.

ביוון נדהמו לראות את מנולאס פונה אל השופט הראשי מיד אחרי השער, ומפציר בו לשרוק לסיום המשחק מבלי להוסיף ולו שנייה אחת מעבר ל-90 הדקות, כפי שנהוג בדרך כלל לעשות. השופט חמל עליו ואכן הכריז על סיום ההתמודדוות ללא תוספת זמן, אבל זה בוודאי לא ניחם יותר מדי את שחקן ההגנה בן ה-31.

צפו במנולאס מבקש מהשופט לשרוק לסיום בדקה ה-90

מנולאס היה אשם ישיר לשני השערים של פרנזי פיירו במשחק, כאשר לקה בשמירה על חלוץ מכבי חיפה שעשה ככל העולה על רוחו ברחבה. למי ששכח, מדובר בבלם שרק לפני שלוש שנים נרכש מרומא על ידי נאפולי תמורת 36 מיליון יורו. אתמול הוא היה שותף להפסד חסר תקדים מבחינת אולימפיאקוס, שנוצחה בביתה לראשונה אי פעם במשחק מוקדמות.

אגב, באתר "פוט מרקאטו" בצרפת העלו את ברק בכר כמועמד לאימון אולימפיאקוס, לאור העובדה שפדרו מרטינס ישלם את המחיר ויפוטר ביממה הקרובה. ביוון מדברים על מועמדים אחרים ושמו של בכר לא הוזכר, כאשר הפייבוריט כרגע הוא קרלוס קורבראן הספרדי שאימן את האדרספילד ושם שיהיה קשה יותר להביא הוא רוברטו דה זרבי האיטלקי. מועמד נוסף הוא טאקיס למוניס הוותיק, שחקן ומאמן אולימפיאקוס בעבר שעשוי לחזור לקדנציה רביעית.