"אפולון לימסול צריכה שהמזל יהיה לצדה נגד מכבי חיפה"

סוכנויות ההימורים הציבו את האלופה הישראלית כפייבוריטית ברורה, בקפריסין מסמנים נקודה אחת אופטימית, אל חאג'י בה ייעדר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אפולון לימסול ממשיכה בהכנות האחרונות שלה למשחק מחר נגד מכבי חיפה (רביעי, 20:00, ספורט1) במוקדמות ליגת האלופות והתחזיות בקפריסין לא אופטימיות. הניצחון של הירוקים 0:4 על אולימפיאקוס ביוון גרם לאנשי הכדורגל באי השכן להבין שאלופת ישראל פייבוריטית ברורה וגם סוכנויות ההימורים יישרו קו.

ב-KERKIDA כתבו אמש שאם לאפולון יש סיכוי להפתיע, זה בזכות העובדה שהסגל שלה כמעט לא השתנה והשחקנים מכירים זה את זה היטב. "הרבה קבוצות מקפריסין הצליחו באירופה בשנים קודמות", הסבירו, "זה קרה בעיקר כשההרכב שלהן באוגוסט לא השתנה הרבה ביחס לזה מהעונה הקודמת".

אבל בקפריסין בכלל ובאפולון בפרט, כאמור מבינים מי הפייבוריטית וזו הקבוצה הישראלית. באתר הוסיפו: "העובדה ששחקני ההרכב רגילים לשחק אחד עם השני לא תספיק. אפולון תהיה צריכה להפיק איכות, לא לחשוש מהיריבה ולצמצם למינימום את כמות הטעויות. בכל מקרה, היא תהיה צריכה את המזל לצידה".

שחקני אפולון לימסול
"לצמצם למינימום את כמות הטעויות". אפולון לימסול | רויטרס

באפולון היו עסוקים מאוד בניסיון להכשיר את הקשר האחורי אל חאג'י בה, אבל אתמול הבינו שזה כנראה כבר לא יקרה והוא לא ישחק במשחק הראשון. בה הגיע מגנגאן הצרפתית בקיץ והיה אמור להיות אחד השחקנים החדשים הבודדים שיפתחו, אבל הוא כאמור לא כשיר.

שחקן חדש אחר, פליקס וה, נמצא בספק רב אחרי שנפצע במהלך אחד ממשחקי ההכנה. שחקן הכנף של נבחרת אנגולה הגיע מפאפוס אחרי שנה בה לא שיחק בגלל סכסוך עם המועדון הקודם שלו, אבל הראה ניצוצות בהכנה. באפולון מקווים מאוד שהוא יוכל לקבל כמה דקות נגד מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי