דיווח: רפא בניטס יוצג כמאמנה החדש של דליאן ייפאנג

רפא בניטס
רפא בניטס | AFP

הספרדי שנפרד מניוקאסל צפוי לחבור לקבוצה הסינית שמאמנה התפטר וגם השעתה את הכוכב יאניק קראסקו עקב עבירת משמעת. משכורתו של המאמן תוכפל לעומת זו שהייתה לו בפרמיירליג

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

רפא בניטס עשוי להיות מוצג כבר מחר (שלישי) כמאמנה החדש של דליאן ייפאנג הסינית. לפי דיווח ברשת "סקיי", המאמן הספרדי שסיים לפני מספר ימים את חוזהו בניוקאסל, הסכים להצעת המועדון הסיני והודעה רשמית על כך צפויה ביממה הקרובה.

בניטס יחליף את צ'וי קאנג-הי הדרום קוריאני שהתפטר מתפקידו על הקווים היום וירוויח משכורת כפולה לעומת שישה מיליון ליש"ט שהרוויח בניוקסאל, כך לפי הפרסום. דליאן ייפאנג מדורגת כרגע במקום העשירי בטבלת הליגה הסינית, מקום אחד מתחת לגוואנגז'ו RF של ערן זהבי ודיא סבע. בסגל הקבוצה משחק יאניק קראסקו, שלאחרונה ספג השעיה מאימוני הקבוצה אחרי שפספס טיסה ולא עמד לרשות המאמן היוצא במשחק ליגה. יש לציין ששמו של הבלגי נמצא זמן רב בכותרות בהקשר לחזרה לכדורגל האירופי.

בשלוש השנים האחרונות אימן הספרדי בניוקאסל, בהן העלה את הקבוצה מצפון אנגליה בחזרה לפרמיירליג וסיפק שנתיים נוספות טובות בליגה האנגלית הראשונה, כשבשיאן סיים עם קבוצתו במקום העשירי. לפני שהצליח לשקם את הקריירה שלו בסנט ג'יימסס פארק, בניטס נכשל בריאל מדריד כשפוטר לאחר חצי עונה בלבד. עוד לפני הסיוט בבירת ספרד, אימן שנתיים בנאפולי. במהלך התקופה זכה בגביע האיטלקי, אך לא הצליח להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות ובעונתו האחרונה פספס במחזור האחרון את המקום בטורניר היוקרתי.

רפא בניטס. קריירה שהשתקמה לגמרי (GettyImages)
רפא בניטס. קריירה שהשתקמה לגמרי עוברת לסין (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי