חלוץ ברזילאי שמשחק בסין נדבק בקורונה, אך הליגה תיפתח במאי?

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | אודי ציטיאט

בסין נערכים לפתיחת העונה בעוד כחודש, אבל מתברר שביממה האחרונה הובהל לבית חולים בגוואנגז'ו שחקן מליגת המשנה, שהגיע בטיסה מבנגקוק ביום שני. זהבי וסבע לא שבו עם הקבוצה מהמחנה בדובאי

(גודל טקסט)

למרות החדשות הטובות אליהן התעוררנו הבוקר (חמישי), לפיהן לא אובחנו חולים חדשים בסין ביממה האחרונה, ההתאחדות המקומית עדיין מתקשה לקבל החלטה רשמית בדבר חזרת הליגה.

אחת הסיבות היא העובדה שלבית החולים בגוואנגז'ו הובהל אתמול חלוץ ברזילאי בשם דורילטון, המשחק במייז'ו האקה מליגת המשנה ולמעשה עזב את פלומיננזה הברזילאית לטובת סין כבר ב-2012. דורליטון נחת ביום שני בשדה התעופה בגוואנגז'ו בטיסה מבנגקוק ונלקח לבית חולים לטיפול ובידוד, מבלי שראה את חבריו לקבוצה. עם זאת, הוא כן פגש ברזילאי אחר, פיזיותרפיסט הקבוצה שגם הוא נבדק ונמצא חיובי לקורונה.

ביומיים האחרונים מדווחת התקשורת הסינית על חזרת ליגות הכדורסל והכדורסל כבר באפריל, אולם נראה שלפחות הכדורגל ישוב רק לקראת מאי. גוואנגז'ו ר.פ סיימה השבוע מחנה אימונים בדובאי והקבוצה שבה לעיר ונכנסה להסגר של שבועיים במתחם המועדון, אך ערן זהבי ודיא סבע לא חזרו לסין וצפויים לשוב לישראל כדי להיכנס לבידוד של שבועיים כאן ורק אז ישובו לסין.

כידוע, עונת 2020 בסין כלל לא נפתחה. מחזור הפתיחה תוכנן ל-22 בפברואר, אלא שאז הנגיף התפשט ברחבי המדינה והוביל לאבדות ואילץ את דחיית העונה, כפי שקורה כעת באירופה כשהליגות בעיצומן.  כז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי