ערן זהבי ודיא סבע בבעיה: הליגה הסינית עלולה להתבטל

ערן זהבי
ערן זהבי | גוואנגז'ו ר.פ, רשמי

בתקשורת המקומית דווח כי הממשלה עשויה לפתוח את הטיסות רק בחודש אוקטובר ועל כן יהיה בלתי אפשרי לקיים את המשחקים כשלא מעט שחקנים ומאמנים זרים עדיין לא חזרו ולספורטאים אין כרגע אישור חריג. ההתאחדות בבעיה

(גודל טקסט)

מגיפת הקורונה עצרה את הכדורגל למשך למעלה מחודשיים ולא מעט שחקנים כבר לא יכולים לחכות לחזרה לכר הדשא. מי שתמיד רעב יותר מהשאר הוא ערן זהבי. כוכב גוואנגז'ו ר.פ ונבחרת ישראל אמר רק לפני חמישה ימים כי הוא רוצה לשבור את שיא השערים בסין על אף שמספר המשחקים יצטמצם. היום (שלישי), הוא קיבל חדשות רעות.

נראה שהליגה הסינית, שהייתה אמורה להתחדש ב-27 ביוני, בסכנה. הבוקר דווח במדינה כי הממשלה שוקלת לפתוח מחדש את גבולות הטיסה רק בחודש אוקטובר, וכאשר לא מעט שחקנים ומאמנים זרים עדיין לא חזרו לסין, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקיום המשחקים. כרגע לא נראה כי לספורטאים יינתן אישור חריג לחזור ועל כן ההתאחדות בבעיה. העיר שולן היא האחרונה שנכנסה להסגר בעיקר בשל כאלה שהגיעו מבחוץ.

לפני כשבועיים כבש זהבי צמד במשחק אימון והבוקר העלה תמונה מסיום האימון לצד מוסא דמבלה וכתב "צוות מנצח". בכל מקרה, נראה שהופעתו המאה בליגה במדי קבוצתו תאלץ להידחות למועד לא ידוע.

ערן זהבי עם מוסא דמבלה (צילום מסך: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי