נשארו על האפס: ר.פ וזהבי הובסו 5:0 בדרבי של גוואנגז'ו

החלוץ לא הצליח להבקיע גם במחזור השני ונותר על 99 שערים בסין, קבוצתו עם הפסד נוסף ובמאזן 8:0. האלופה אברגרנדה נהנתה משערים של פאוליניו, שיהאו, גאו, טליסקה בפנדל ואלקסון

(גודל טקסט)

במשחק הראשון של חידוש הליגה הסינית נחל ערן זהבי אכזבה גדולה כשלא הצליח לכבוש וקבוצתו הובסה 3:0 על ידי שנזן וצנחה למקום האחרון. היום ניתנה לו הזדמנות לתקן את המצב בדרבי מול גוואנגז'ו אברגרנדה, וזה לא סוד שערן זהבי הוא "מלך הדרבים" בישראל וגם בסין, אבל היום זה הסתיים ב-5:0 צורם מאוד לחובת קבוצתו, שנקלעה למאזן 8:0 לאחר שני המחזורים הראשונים.

החלוץ, שסיים כמלך השערים בעונה שעברה, אמנם רשם מספר הזדמנויות טובות, אולם נבלם והוא עדיין מחפש את שערו הראשון העונה והמאה בסין. דיא סבע עדיין בבידוד לאחר שחזר לסין באיחור ולא היה בסגל.

הקבוצה של המאמן החדש ג'ובאני ואן ברונקהורסט שוב הציגה משחק הגנתי רעוע למדי וספגה פעם נוספת מבעיטת פנדל – פנדל שלישי לחובתה בשני מחזורים בלבד. היא נענשה כבר בפתיחה על ידי פאוליניו, שבדקה השמינית העלה את האלופה ליתרון עם שערו ה-50 בסין, לפני המחצית שיהאו הכפיל את היתרון ובמחצית השנייה הצטרפו לחגיגה גם שיהאו, גאו, טליסקה ואלקסון.

מהלך המשחק

השתיים נפגשו לא פעם בשבועות האחרונים במסגרת משחקי הכנה לחזרת הליגה, אבל כשזה מגיע למסגרת רשמית – אברגנרדה היא זו שנותנת את הטון. כבר אחרי שמונה דקות היא עלתה ליתרון, כאשר פאוליניו הסתנן לרחבה בין שניים, בעט כדור עוצמתי לרשת העליונה ומצא את הרשת. 0:1 לאברגרנדה ושערו ה-50 בסין של הכוכב הברזילאי.

בדקה ה-27 הצליחה ר.פ להגיע הזדמנות ראשונה במשחק, וכמובן שהיה זה ערן זהבי שכמעט מצא את הרשת. רנאטיניו העביר רוחב מימין, זהבי הסתובב על שני שחקנים ובעט כדור חזק לפינה הרחוקה, אך הוא עלה סנטימטרים ספורים מעל המשקוף והחוצה.

פאוליניו
פאוליניו | באדיבות סינה ספורט

בדקה ה-40, דווקא לאחר דוקות טובות של RF ומספר ניסיונות של זהבי, שוב ההגנה הכחולה חלמה ואברגרנדה הכפילה את יתרונה: הגבהה מימין הציבה את שיהאו לבדו ברחבה ומקרוב הוא כבש את שערו השלישי העונה וקבע 0:2.

האלופה אף העלתה הילוך בפתיחת המחצית השנייה וכבר בדקה ה-53 עלתה ל-0:3 קליל, שוב מבעיטה בתוך הרחבה והפעם היה זה גאו שמצא את הרשת וסיבך את זהבי וחבריו.

זהבי, מי אם לא הוא, ניסה להחזיר את חבריו לעניינים וכבר בדקה ה-57 ניסה פעם נוספת את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אולם שוערה של אברגרנדה התעופף ובקצות האצבעות הדף את הכדור למשקוף ומשם הוא ניתז בחזרה לכר הדשא. לצערו של הקפטן, נגיעת יד ברחבה בדקה ה-63, לאחר צפייה במסך, הובילה לפנדל שטליסקה ניצל כדי לחגוג את ה-0:4. פנדל שלישי שר.פ סופגת כבר במחזור השני. עמוק בתוספת הזמן, שניות ספורות לפני שריקת הסיום, גם הברזילאי אלקסון, שהתאזרח בסין, סובב כדור חופשי וקבע את תוצאת המשחק – 0:5 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי