ערן זהבי העניק לגוואנגז'ו ר.פ ניצחון בכורה העונה, 0:1 על דליאן

החלוץ כבש מנקודת הפנדל את שערו השני העונה, חילץ את קבוצתו מהמקום האחרון והוריד לשם את בניטס, קודם לכן נפסל שער שלו בטענת נבדל לאחר בדיקת צוות ה-VAR. סבע עלה מהספסל. 74 דק' לרפאלוב בהפסד אנטוורפן

(גודל טקסט)

כמה שחיכו לזה בגוואנגז'ו ר.פ והבוקר (ראשון) זה קרה: אחרי שהמשחק שאמור היה להיערך כבר אתמול נגד דליאן פרו במסגרת המחזור החמישי בליגה הסינית נדחה בעקבות גשמים כבדים וסופות, ערן זהבי, דיא סבע וגוואנגז'ו ר.פ רשמו ניצחון בכורה העונה.

קפטן נבחרת ישראל כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-30, היה זה שערו השני העונה, אך עוד קודם לכן ייתכן שנעשה לו עוול כששער שלו נפסל בהתערבות ה-VAR: בדקה ה-12 קבוצתו יצאה למתפרצת מהירה, החלוץ קיבל את הכדור כשהוא על קו מחצית המגרש, דהר עד הסוף וכבש בסטייל, אלא שמערכת ה-VAR ביטלה את השער בטענה לנבדל.

דיא סבע עלה מהספסל בדקה ה-65 במקום רנאיטניו הברזילאי ורשם הופעה שנייה העונה לאחר שהצטרף לקבוצה באיחור ועד השבוע שעבר עוד היה בבידוד.

ערן זהבי
ערן זהבי | באדיבות סינה ספורט

כאמור, קפטן ר.פ ונבחרת ישראל בכל זאת הצליח להכריע את ההתמודדות, כשבדקה ה-30 שלח פנדל מדויק לפינה השמאלית של ז'נג צ'ונג בשער דליאן, שזינק לפינה הנכונה אך לא הצליח להגיע לכדור וקבוצתו, שמאומנת על ידי רפא בניטס ובשורותיה משחקים כוכבים כמו מארק האמשיק וסולומון רונדון, ירדה למקום האחרון עם שתי נקודות בלבד במאזנה. גוואנגז'ו ר.פ עם ארבע נקודות כעת, חלפה גם על פני שנזן שהנקודות היחידות שהיא צברה העונה היו ב-0:3 על זהבי וחבריו במחזור הפתיחה ובקרוב ידריך אותה ג'ורדי קרויף ששוהה בבידוד.

בסרטון: השער שנפסל. היה נבדל או לא?

ערן זהבי. היה נבדל?
ערן זהבי. היה נבדל? | מסך

ליגיונר נוסף ששיחק היום הוא ליאור רפאלוב, שפתח בהרכב אנטוורפן נגד סרקל ברוז' והוחלף בדקה ה-74. לצערו של הישראלי קבוצתו ספגה הפסד ראשון העונה, נוצחה 2:1 ולאחר שני מחזורים צברה נקודה אחת בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי