אחרי זהבי וסבע: ואן ברונקהורסט עזב את גוואנגז'ו RF

הקבוצה הסינית בה עוד ששיחקו בתחילת העונה שני שחקני נבחרת ישראל, סיימה את הליגה במקום ה-11 והודחה ברבע גמר הגביע. אי לכך, החליטה ההנהלה שלא לחדש את חוזהו של ההולנדי שהצטרף רק לפני כשנה

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו RF הייתה עד לא מזמן אחת הקבוצות הכי מעניינות בקרב הקהל הישראלי, בעיקר בגלל הגעתם של ערן זהבי ודיא סבע אשר גרמו לנו להכיר את הכוכבים הגדולים של הליגה הסינית ובעיקר ליהנות ממשחקים רוויים בשערים.

מאז עזיבתו של זהבי לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית ושל סבע לאל נאסר מאיחוד האמירויות, הקבוצה מעט ירדה מהרדאר ואתמול היא סיימה עונה די מאכזבת כאשר שוב הוצבה בחלק התחתון במקום ה-11 והדחה ברבע גמר הגביע על ידי שנדונג לוננג.

הנהלת הכחולים לא בזבזה זמן והודיעה מיד בתום ההפסד בגביע כי המאמן ההולנדי ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שחתם במועדון קצת לפני פחות משנה, לא ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. "המועדון מביע את תודתו למאמן על העבודה הקשה שלו לאורך השנה ומאחל לו בהצלחה רבה בהמשך", נמסר מגוואנגז'ו RF.

ואן ברונקהורסט כזכור החל את קריירת האימון שלו בפיינורד, במדיה גם פרש ממשחק פעיל ושימש מספר תפקידים שונים במועדון החל מ-2011 ובשנת 2015 קודם לתפקיד המאמן הראשי. הישג השיא שלו היה בעונת 2016/17 כאשר הוביל את פיינורד לאליפות ראשונה אחרי 18 שנה ולזכותו גם שני גביעים נוספים. בשנת 2019 עזב את המועדון לטובת גוואנגז'ו, אותה כאמור עזב אחרי שנה אחת.

ג'ובאני ואן ברונקהורסט
ג'ובאני ואן ברונקהורסט | גוואנגז'ו ר.פ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי