הכדורגלן ששיחק לצד מסי ומראדונה קבע: מי הגדול מכולם?

ליאו מסי עם מראדונה
ליאו מסי עם מראדונה | Gettyimages

בלם העבר רוברטו אז'אלה השווה בין שני השחקנים הגדולים בתולדות נבחרת ארגנטינה: "אני לא יודע אם מסי יהיה גדול כמו דייגו, אבל זה לא משנה, הם מאוד שונים". וגם: התנהלותו של הפרעוש מחוץ למגרש

(גודל טקסט)

עוזר מאמן נבחרת ארגנטינה רוברטו אז'אלה הוא אדם בר מזל במיוחד. ולא רק בגלל שהפך לאחד הבלמים הגדולים במדי האלביסלסטה, או שזכה לשחק במדי מילאן ו-ולנסיה. אז'אלה זכה לשתף פעולה כשחקן גם עם ליאו מסי וגם עם דייגו מראדונה – ציון דרך שנחשב היום על גבול הדמיוני.

לאור ההישג הייחודי התבקש אז'אלה במהלך ראיון ל'פוקס ספורט' לעמוד במשימה הקשה מכולן, להשוות בין שני השחקנים הגדולים של הכדורגל הארגנטינאי: "למזלי שיחקתי עם שניהם, עם דייגו עשיתי את הצעדים הראשונים שלי בנבחרת ולגבי מסי אני בטוח שייזכר לנצח גם אחרי הפרישה".

"אני לא יודע אם מסי יהיה גדול כמו דייגו, אבל זה לא משנה, מאוד הם שונים. מראדונה היה משחק כמו אומן, ומסי הוא כמו 'ספידי גונזאלס', מאוד מהיר ושומר על הכדור שני סנטימטרים מכף רגלו, אני עדיין לא מבין איך הוא עושה את זה".


"הוא כמו ספידי גונזאלס". רוברטו אז'אלה וקרלוס טבס לצד ליאו מסי (DANIEL GARCIA/AFP via Getty Images)

בנוסף דיבר אז'אלה על התנהלותו של הפרעוש בנבחרת: "הוא רוצה שהתייחסו אליו כמו השאר וגם אמרנו לשחקנים שלא יזכו ליחס מיוחד. עבור הדור הזה חשוב מאוד לעמוד בכל מילה. אתה לא צריך לדאוג לעצמך כמו קריירת המועדונים, בנבחרת כולם עובדים עבור אותה מטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי