צ'יצ'י ימשיך לאמן? נשיא ההתאחדות הברזילאית הושעה לחודש

צ'יצ'י
צ'יצ'י | LUIS ACOSTA/AFP/Getty Images

רוז'ריו קבוקלו, שעל פי "גלובו" הבטיח לנשיא ברזיל כי יפטר את מאמן הנבחרת עקב התנגדותו לשלטון, הורחק זמנית מתפקידו בשל החשד להטרדה מינית של אחת מעובדותיו

(גודל טקסט)

שישה ימים למועד פתיחת הקופה אמריקה על אדמתה, ברזיל שרויה במצב קטסטרופלי שאינו קשור כלל לכדורגל. הלילה (בין ראשון לשני) נודע כי ועדת האתיקה של ההתאחדות לכדורגל בברזיל השעתה את נשיא הארגון, רוז'ריו קבוקלו, המואשם בהטרדה מינית של אחת העובדות שלו שהגישה נגדו תלונה ביום שישי האחרון. מי שעשוי להרוויח מההשעיה הוא מאמן הנבחרת צ'יצ'י, שעלול היה להיות מפוטר בשל היותו מתנגד השלטון.

אתמול פורסם ב"גלובו" המקומי כי נשיא המדינה ז'איר בולסונארו "רוצה את הראש" של צ'יצ'י בשל עמדותיו הפוליטיות, כאשר קבוקלו הבטיח לראשי השלטון כי יפטר את המאמן הלאומי לאחר המשחק נגד נבחרת פרגוואי ברביעי לפנות בוקר, וימנה במקומו את רנאטו גאושו – מי שנחשב לתומך נלהב של בולסונארו. רצונו של בולסונארו להיפטר מצ'יצ'י מגיע לאור התנגדות המאמן ושחקני נבחרתו לקיים את טורניר הקופה אמריקה בברזיל.

כאמור, זמן קצר לאחר אותו דיווח קיבל קבוקלו את ההודעה כי הוא מורחק זמנית מתפקידו בראש ההתאחדות לכדורגל. ב"גלובו" חשפו כי במהלך חודש מרץ האחרון, קבוקלו קרא לאחת הנשים המועסקות בהתאחדות להיכנס אליו למשרד ולחץ עליה לחלוק עמו כוס יין. העובדת שלחה הודעת טקסט לאחד מחבריה לעבודה, שנחלץ לעזרתה והמציא תירוץ כדי להיכנס לחדר, כך שהעובדת תתחמק מהסיטואציה.

למרות זאת, באותו לילה קבוקלו לא ויתר והתקשר למועסקת, כאשר ב"גלובו" פרסמו את תמליל שיחת הטלפון בין השניים, אשר לפיו הנאשם שאל את האישה אם היא נוהגת לאונן, לכאורה. עוד דווח בברזיל כי אותה שיחת טלפון, כך על פי התלונה שהגישה העובדת, התרחשה לאחר מקרה הטרדה נוסף שבו המתלוננת הגיעה לעבוד בביתו של קבוקלו. האחרון, ששתה כמות אלכוהול גדולה, ניסה להכריח את העובדת לאכול ביסקוויטים של כלבים תוך כדי שהוא מכנה אותה "כלבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי