יממה למשחק הפתיחה בקופה אמריקה: 13 חיוביים לקורונה בוונצואלה

נבחרת ונצואלה | Aizar Raldes - Pool/Getty Images

רגע לפני שהטורניר היבשתי נפתח, הנבחרת שתפגוש את ברזיל המארחת במשחק הפתיחה מסתבכת. 15 שחקנים זומנו לאחר ההדבקה ההמונית. זהות הנדבקים לא נחשפה, אך כוכב הנבחרת אישר כי יחמיץ את הטורניר לאחר שנמצא חיובי

(גודל טקסט)

קופה אמריקה 2021 יצא הלילה (בין ראשון לשני) לדרך בברזיל, ובעוד הקורונה משתוללת ברחבי דרום אמריקה, ובעיקר במדינה המארחת, המגיפה החלה לתת את אותותיה על הטורניר עצמו – 13 אנשים מהמשלחת של נבחרת ונצואלה לטורניר, ביניהם מספר לא ידוע של שחקנים, נמצאו חיוביים לנגיף. הנבחרת של ז'וזה פסיירו תפגוש הלילה (23:50, ישיר בספורט4) את ברזיל, ואם יחסי הכוחות מלכתחילה לא היו לטובתה, כעת המצב שלה מסתבך עוד יותר.

בשבוע שלפני פתיחת הטורניר, כל נבחרות היבשת ערכו שני משחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל. ונצואלה סיימה בתיקו מאופס נגד אורוגוואי בהתמודדות האחרונה שלה, וטרם היציאה לברזיליה, בירת ברזיל, הנבחרת הודיעה כי אחד מכוכביה, תומאס רינקון, לא הצטרף לטיסה עקב בעיה רפואית מבלי לחשוף אם מדובר בקורונה. לפני שעות בודדות קשרה של טורינו אישר כי הוא נדבק בנגיף וכי הוא יחמיץ את הטורניר היוקרתי.

כעת, ערב פתיחת הקופה אמריקה, נודע כי רשימת הנדבקים גדלה והתעצמה. כל החיוביים לנגיף נמצאים באזור מבודד בברזיליה משאר חבריהם לנבחרת, אך שמותיהם טרם נחשפו. בינתיים, הנבחרת זימנה 15 שחקנים נוספים שיצטרפו לסגל בעקבות ההתפרצות, והם יעמדו לרשותו של פסיירו במשחק הפתיחה של הטורניר.

הממונה על הבריאות במחוז הפדרלי בברזיל, בו נמצאת ברזיליה, הצביע על כך שלהערכתו הוונצואליים נדבקו עוד במדינתם. כזכור, ביקורות רבות נשמעו אודות ההחלטה להעביר את אירוח הטורניר לברזיל, והנבחרת המקומית אף איימה להחרימו. ברזיל היא אחת המדינות שסבלו הכי הרבה מהקורונה, והמגיפה גבתה עד כה את חייהם של 485,000 ברזילאים, הכי הרבה בעולם פרט לארצות הברית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי