הצגה של כדורגל: 0:4 נהדר לברזיל על פרו

הסלסאו הציגו יכולת נהדרת והשיגו ניצחון שני בקופה אמריקה, אותו התחילו בצורה נפלאה. ניימאר כבש וסיפק משחק מצוין, גם אלכס סנדרו, אברטון ורישארליסון מצאו את הרשת. 0:0 רותח בין קולומביה לוונצואלה

(גודל טקסט)

עד כה, נבחרת ברזיל פשוט נהנית בקופה אמריקה הביתי. אחרי ה-0:3 על ונצואלה במשחק הפתיחה, הסלסאו גברו הלילה (בין חמישי לשישי) 0:4 על פרו, כשהם מציגים יכולת נהדרת ו"רוקדים" על כר הדשא. במשחק נוסף, קולומביה נפרדה ב-0:0 מוונצואלה.

ברזיל – פרו 0:4

אין ספק – ברזיל נראית כמו הפייבוריטית הברורה לזכייה בקופה אמריקה. נכון, היא לא שיחקה בינתיים נגד הנבחרות החזקות ביותר, אך היא פשוט נראית מצוין. היא השיגה היום את ניצחונה השני, כאשר הפעם המפסידה הייתה פרו, עבורה היה זה המשחק הראשון בטורניר.

בדקה ה-12 הגיע השער הראשון, כאשר כדור שהורחק לא טוב על ידי הגנת פרו הגיע לגבריאל ז'סוס בצד ימין בתוך הרחבה. חלוץ מנצ'סטר סיטי העביר כדור רוחב לאלכס סנדרו, שהמשיך מקרוב אל הרשת. הסלסאו שלטו וחיפשו שער נוסף, קיבלו פנדל שבוטל ב-VAR, ורק בדקה ה-68 הגיע השער השני, כאשר ניימאר סיפק בעיטה מצוינת, חדה ומדויקת מחוץ לרחבה אל הרשת.

ניימאר חוגג עם אברטון ריביירו | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

לקראת הסיום בליץ נוסף של הברזילאים הביא לשני שערים נוספים. בדקה ה-89 ניימאר שלח כדור לרישארליסון באגף השמאלי, חלוץ אברטון מסר כדור רוחב לאברטון ריביירו, שהמשיך מקרוב לרשת. רישארליסון בעצמו חתם את תוצאת המשחק וכבש את הרביעי בדקה ה-90+3 אחרי ריבאונד מניסיון של רוברטו פירמינו.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

קולומביה – ונצואלה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי