ליאו מסי הוביל את נבחרת ארגנטינה לניצחון ראשון בקופה אמריקה

ליאו מסי אמנם לא כבש, אבל בישל לגידו רודריגס (13) את שער הניצחון והיה השחקן הטוב ביותר ב-0:1 נגד אורוגוואי. האלביסלסטה בפסגת הבית יחד עם צ'ילה, שגברה 0:1 על בוליביה

(גודל טקסט)

מהלך גאוני אחד של ליאו מסי הספיק לנבחרת ארגנטינה, שהלילה (בין שישי לשבת) הצליחה לעצור רצף של שלוש תוצאות תיקו, ניצחה 0:1 את אורוגואי ורשמה את ניצחונה הראשון בקופה אמריקה לאחר שני משחקים. עוד קודם לכן, גם צ'ילה פגשה את בוליביה וניצחה אותה 0:1 משער מהיר של בן בררטון האנגלי.

ובחזרה למפגש בין ארגנטינה לאורוגוואי. ליאו מסי אמנם לא כבש הלילה, אבל כוכב ברצלונה הוא מי שהיה חתום בדקה ה-13 על בניית שער הניצחון. ארגנטינה פתחה את המשחק בסערה ורשמה מספר הזדמנויות קורצות כבר ב-10 הדקות הראשונות, אבל כאמור הייתה זו הדקה ה-13 שבה נרשמה ההכרעה כאשר מסי היתל במגן שלו בצד שמאל, הגביה לרחבה ומצא את גידו רודריגס שמקרוב נגח את מה שהפך לשער הניצחון. אורוגוואי אמנם עלתה עם הצמד הקטלני לואיס סוארס ואדינסון קבאני, אלא שהם התקשו להגיע לרחבת האלביסלסטה ולסכן את אמיליאנו מרטינס בין הקורות.

עבור אורוגוואי היה זה משחקה הראשון בקופה אמריקה השנה והיא כעת תנסה לחפש נקודות ראשונות מול צ'ילה, בוליביה ופרגוואי ב-10 הימים הבאים. ארגנטינה נמצאת יחד עם צ'ילה בפסגת בית א' והיא תפגוש את פרגוואי בלילה שבין שני לשלישי ואחר כך תזכה למנוחה של שבוע, בסיומה תתמודד נגד בוליביה.

צפו בתקציר: צ'ילה – בוליביה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי