ניצחון בכורה לפרו בקופה אמריקה, ונצואלה סחטה 2:2 דרמטי

שחקני נבחרת פרו חוגגים | Alexandre Schneider/Getty Images

הפיינליסטית מ-2019 גברה 1:2 על קולומביה וצברה נקודות ראשונות בטורניר. ה"וינוטינטו" כבשו בדקה ה-91 והוציאו נקודה מול אקוואדור, שהמשיכה לאכזב

(גודל טקסט)

הקופה אמריקה נמשכת בברזיל והלילה (בין ראשון לשני) המארחת הייתה חופשית במחזור השלישי בבית א', אך בכל זאת קיבלנו שני משחקים שסיפקו שערים רבים. ונצואלה סחטה 2:2 דרמטי נגד אקוואדור, בעוד פרו התאוששה מהתבוסה מול ניימאר וחבריו עם ניצחון 1:2 על קולומביה.

קולומביה – פרו 2:1 (צפו בתקציר)

ה"קפטרוס" הפסידו לראשונה תחת הדרכתו של ריינאלדו רואדה וגם איבדו את הרצף השני הכי ארוך שלהם מבלי ספיגה בקופה אמריקה: שבעה משחקים. הפרואנים סופרים כבר 20 שנה ללא הפסד נגד קולומביה בטורניר היבשתי ואחרי שספגו 4:0 במחזור הקודם, הלילה הם צברו נקודות בכורה בקופה אמריקה. סרחיו פנייה כבש ראשון לזכות הלבנים-אדומים בדקה ה-17, מיגל בורחה השווה בפנדל בדקה ה-53 ושער עצמי של יירי מינה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-64.

ונצואלה – אקוואדור 2:2 (צפו בתקציר)

הנבחרת שסבלה מהתפרצות קורונה בתחילת הטורניר שוב הצליחה לסחוט נקודה, למרות שפיגרה פעמיים במשחק. אקוואדור, שבמוקדמות המונדיאל מהווה את אחת ההפתעות עד כה, ממשיכה לאכזב בקופה אמריקה ועל אף שהשיגה את הנקודה הראשונה שלה, היא נשארה במקום האחרון בבית מתחת ליריבה שלה הלילה. אאירטון פרסיאדו העלה את אקוואדור ליתרון בדקה ה-39, אדסון קסטיז'ו איזן בדקה ה-51 עבור ה"וינוטינטו", גונסאלו פלאטה הבקיע את השני לזכות האורחת בדקה ה-71 וקסטיז'ו בישל לרונאלד הרננדס את השער שקבע חלוקת נקודות בדקה ה-91.

גונסאלו פלאטה, יוהאן קומאנה, אלכסנדר גונסאלס |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי