בצ'ילה הכחישו את השמועות על נערות ליווי וטענו: השחקנים הסתפרו

אחרי הדיווח המסעיר על עבירת משמעת קשה של וידאל, מדל ושחקנים נוספים שתגרום למאמן להתפטר, האחרון הבהיר: "כל מה שאומרים לא נכון. זו הייתה טעות, אבל אני מרוצה בנבחרת". בהתאחדות הודיעו: המעורבים ייקנסו

(גודל טקסט)

שערורייה גדולה בנבחרת צ'ילה מעיבה על הקופה אמריקה בברזיל. אמש (ראשון) דווח כי הצ'ילאנים הפרו את תנאי הבועה במלון כשהכניסו נערות ליווי למסיבה שארגנו שישה שחקנים ובראשם ארתורו וידאל וגארי מדל, לכאורה, ונטען כי המאמן מרטין לסארטה עלול להודיע על התפטרותו בעקבות המעשה. אלא שבהמשך, לסארטה אמנם הודה כי אכן הייתה הפרה של הפרוטוקול, אך הכחיש את השמועות והבהיר כי הטעות היחידה שקרתה הייתה הכנסתו של ספר עבור השחקנים.

"זה מקרה חוסר המשמעת היחיד שנאלצנו לחוות, כל מה שאומרים על שישה שחקנים בנבחרת לא נכון", אמר לסארטה ופסל את האפשרות שיעזוב את תפקידו: "זה הפריע לי, אני חושב שזו הייתה טעות אבל זה הכל. זו סיטואציה שאפשר לפתור. אני מרוצה בנבחרת". בתקשורת המקומית דווח כי המאמן כעס על התנהלות השחקנים ושוחח עמם כדי לדרוש מהם לגלות אחריות.

התאחדות הכדורגל הצ'ילאנית, מצדה, שחררה הודעה לתקשורת שבה נכתב: "ההתאחדות והצוות המקצועי בנבחרת הבוגרת מכירים בהפרה של המשלחת המשתתפת בקופה אמריקה, בהכנסתו של ספר, שלמרות שהציג בדיקת קורונה שלילית, לא היה צריך לבוא במגע עם השחקנים. על המעורבים יוטל עונש כספי. אנו מצרים על השלכות המצב ומודיעים כי כל חברי המשלחת הציגו תוצאות שליליות בבדיקות קורונה".

יתר השחקנים המעורבים בשערורייה הם בן בררטון, צ'ארלס אראנגיס, אדוארדו ורגאס וגיז'רמו מריפאן. וידאל, אגב, "כיכב" בסקנדל אחר רק בתחילת החודש, כאשר בהמשך להידבקותו בקורונה, דווח כי הדבר קרה בעקבות מפגש שלו עם דוגמנית שהיווה גם הוא הפרה של ההנחיות.

גארי מדל | Wagner Meier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי