ליאו מסי השווה את שיא ההופעות בנבחרת, 0:1 לארגנטינה על פרגוואי

היסטוריה: הפרעוש רשם את הופעתו ה-147 במדי האלביסלסטה והשתווה למסצ'ראנו. פאפו גומס העניק ניצחון שני ברציפות בקופה אמריקה, בישול ענק לדי מריה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על אורוגוואי, ארגנטינה נכנסה לקצב בקופה אמריקה והלילה (בין שני לשלישי) חיברה ניצחון שני ברציפות, כאשר גברה 0:1 על פרגוואי. האירוע אולי המשמעותי ביותר במשחק היה הרגע ההיסטורי של ליאו מסי, שרשם נקודות ציון נוספת בקריירה האגדית שלו וערך הופעה מספר 147 במדים הלאומיים. בכך, הפרעוש השתווה לחאבייר מסצ'ראנו בראש טבלת שיאני ההופעות של נבחרת ארגנטינה בכל הזמנים.

זה קרה דווקא במשחק הפחות טוב שלו עד כה בקופה אמריקה, שכן בשני המשחקים הקודמים הוא הציג יכולת מצוינת. בעוד שבוע הארגנטינאים יתמודדו מול בוליביה, ושם אמור מסי להפוך בלעדית לשיאן ההופעות של האלביסלסטה ולהשאיר את מסצ'ראנו מאחור.

ארגנטינה לא ממש הבריקה במשחק הזה. בדקה השביעית היא לא הייתה רחוקה מלעלות ליתרון, כאשר טעות בהגנת פרגוואי הותירה את סרחיו אגוארו במצב טוב, אך רכש הטרי של ברצלונה החמיץ מתוך הרחבה. בדקה ה-10 אנחל די מריה סיפק רגע של גאונות עם כדור עומק קסום לפאפו גומס, שנותר במצב של אחד על אחד מול השוער, כבש בצ'ים נפלא וקבע 0:1 – שהחזיק עד לסיום.

ליאו מסי חוגג עם חואקין קוראה ואנחל קוראה | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

המצב הכי קרוב אליו הגיע מסי במשחק היה מכדור חופשי בדקה 18. הפרעוש קיבל הזדמנות ממצב נייח שהוא מאוד אוהב, 17 מטרים מהשער. בדרך כלל אנחנו רגילים לראות אותו מסובב לעבר החיבורים, אך הפעם הוא החליט לעבור בעוצמה עם החלק המלא של הנעל לפינה הרחוקה – אך פספס במעט את המסגרת.

בסך הכל, לא נרשמו יותר מדי מצבים מסוכנים במשחק מצד שתי הנבחרות. ארגנטינה לא הרשימה הלילה, והפרגוואים, שאמנם רשמו יותר איומים לשער (10 לעומת 8), כלל לא הצליחו לייצר משהו אמיתי שייאלץ את השוער הארגנטינאי אמיליאנו מרטינס לעבוד קשה.

אנחל די מריה | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי