מספרת ומהפך בדקה ה-100: 1:2 בלתי נשכח לברזיל על קולומביה

קופה אמריקה: דיאס כבש שער אדיר (10) והנבחרת של צ'יצ'י התקשתה מאוד, אך פירמינו השווה בנגיחה במהלך מפוקפק ועמוק בתוספת הזמן קאסמירו נגח לרשת אחרי קרן של ניימאר והעניק ניצחון דרמטי

(גודל טקסט)

לא רק באירופה משחקים כדורגל. שלב הבתים בקופה אמריקה מתקרב לסיומו והלילה (בין רביעי לחמישי)', אחרי 2:2 אטרקטיבי בין אקוודור לפרו, קיבלנו דרמת ענק במשחק בין ברזיל לקולומביה. הנבחרת של צ'יצ'י מחקה פיגור בדרך לניצחון סופר-דרמטי 1:2 והבטיחה את מקומה בשלב רבע הגמר אחרי מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. מחזור הסיום של שלב הבתים נגד אקוודור בעוד שלושה ימים יהיה לפרוטוקול מבחינתה.

בשני משחקי הפתיחה שמרה ברזיל על שער נקי אך בדקה העשירית ספגה לראשונה שער, ועוד איזה שער: חואן הרים מצד ימין ולואיס דיאס רשם שער מטורף במספרת בדקה העשירית. אין ספק שכבר יש לנו את שער הטורניר! הנבחרת של צ'יצ'י הייתה די חסרת אונים במחצית הראשונה כשרישארליסון וגבריאל ז'סוס שפתחו לצד ניימאר לא היו במיטבם.

לואיס דיאס כובש במספרת | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images
שחקני קולומביה חוגגים | Buda Mendes/Getty Images

ניימאר ניסה לקחת את המשחק על הכתפיים אך האיומים הראשונים שלו על השער היו לא מספיק טובים. כוכבה של פריז סן ז'רמן התקרב לשוויון בדקה ה-54 כשזרק את עצמו אחרי כדור ארוך של טיאגו סילבה אך נגע בכדור חלש מדי. כעבור שתי דקות מבצע שלו הסתיים בבעיטה ליד הקורה. הלחץ של ברזיל הלך וגבר ובדקה ה-70הכוכב קיבל מסירה מצוינת מרוברטו פירמינו המחליף, עקף את השוער אך מצא רק את הקורה.

אותו פירמינו גם היה זה שהשווה את התוצאה כשנגח לרשת בדקה ה-78 כשדויד אוספינה היה יכול לעשות יותר כשהדף את הכדור לשערו-הוא. על הבישול היה חתום רנאן לודי אלא שהכדור פגע בשופט בתחילת המהלך אך השער אושר בכל זאת לאחר בדיקה ב-VAR וכל המחאות של קולומביה לא עזרו.

אם חשבתם שזו הייתה דרמה? הייתם צריכים לחכות לסיום. המשחק נמשך עד לדקה ה-100 (!) ובהתקפה האחרונה בהחלט ניימאר הרים קרן וקאסמירו, דווקא הקשר האחורי – נגח לרשת מכל הלב ושלח את ברזיל לרבע גמר הקופה אמריקה.

שחקני קולומביה כועסים על השופט | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images
שחקני נבחרת ברזיל בטירוף | Buda Mendes/Getty Images
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי