פרו חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול אקוודור והתקרבה לרבע גמר הקופה

'לה טרי' עלו ליתרון כפול בתום המחצית הראשונה לאחר שער עצמי של טאפיה (23) וכיבוש נוסף של פרסיאדו (45). אך לפאדולה העלה את מאזנה של פיינליסטית הקופה ל-4 נקודות עם שער בכורה (49) ובישול לקאריו (54)

(גודל טקסט)

אקוודור שטרם ניצחה את שני משחקיה הראשונים בקופה אמריקה, קיבלה הלילה (בין רביעי לחמישי) הזדמנות מצוינת להפתיע את פרו, ואף סיימה את המחצית הראשונה ביתרון כפול – אולם פנייליסטית הקופה חזרה ובגדול כאשר השיגה 2:2 באצטדיון פדרו לודוביקו שבגואיאניה ועשתה צעד משמעותי לעבר רבע הגמר.

כאמור הפתיחה הייתה שייכת לאקוודור שכבשה ראשונה כבר בדקה ה-23 לאחר כיבוש עצמי של רנאטו טאפיה ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה אקוודור עלתה ל-0:2 בעקבות בישול של דמיאן דיאס לאיירטון פרסיאדו.

פרו חזרה אחרת לחלוטין למחצית השנייה וזאת הודות לשחקן אחד – חלוץ בנוונטו ג'אנלוקה לפאדולה כבש את שערו הראשון בנבחרת, אליה זומן לראשונה רק בנובמבר אשתקד, בדקה ה-49 ולא חלפו חמש דקות וסידר בישול נפלא לאנדרה קאריו. עד לשריקת הסיום לשתי הנבחרות היו עוד לא מעט הזדמנויות להכריע את המשחק, אך לאור סדרת החמצות משולבת, הן נאלצו להסתפק בנקודה.

פרו שלזכותה ארבע נקודות בשלושה משחקים, תבטיח את מקומה ברבע הגמר אם תשיג לפחות נקודה על נועלת הבית ונצואלה. מי שעוד תחזיק אצבעות לפרו זו אקוודור שעשויה להישאר במקום הרביעי, גם אם תפסיד את המשחק הבא שלה נגד ברזיל החזקה – אך בכל מקרה היא תרצה להיות תלויה בעצמה.

שחקני נבחרת אקוודור חוגגים | EVARISTO SA/AFP via Getty Images
פרביס אסטופיניאן, אנדרה קאריו | Alexandre Schneider/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי