אורוגוואי גברה 0:2 על בוליביה ורשמה ניצחון ראשון בקופה

התכולים הבטיחו את מקומם בשלב הבא, כצפוי, כאשר גברו על הנבחרת החלשה בבית והציגו משחק טוב. קווינטרוס כבש שער עצמי, קבאני הוסיף. לואיס סוארס כמעט כבש שער וירטואוזי. צ'ילה הפסידה 2:0 לפרגוואי

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בקופה אמריקה, שמתקרבת למשחקי הנוקאאוט. במשחק המוקדם, אורוגוואי רשמה ניצחון ראשון בטורניר כאשר גברה 0:2 על בוליביה והבטיחה את מקומה בשלב הבא. לאחר מכן, פרגוואי ניצחה 0:2 את צ'ילה.

בוליביה – אורוגוואי 2:0

התכולים השיגו את ניצחונם הראשון בטורניר אחרי שהפסידו לארגנטינה במשחק הפתיחה ולאחר מכן נפרדו בתיקו מצ'ילה. הפעם הם גברו בלי קושי מיוחד על היריבה החלשה בבית, לה כעת 0 נקודות מתוך 9 אפשריות, והבטיחו את מקומם בשלב הבא.

בוליביה לא ממש היוותה יריב ראוי לאורוגוואיים, ולראיה כמות האיומים לעבר שער היריבה במהלך המשחק: 22 כאלה היו למנצחת, ארבעה בלבד למפסידה. אחרי כמה וכמה מצבים, השער הראשון של אורוגוואי הגיע בדקה ה-40, כאשר ג'ורג'יאן דה ארסקאטה הכניס כדור רוחב מהאגף הימני, אותו ג'יירו קווינטרוס דחק לשערו הוא וכבש שער עצמי.

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים | Miguel Schincariol/Getty Images

לאחר מכן לואיס סוארס כמעט כבש בכדור חופשי, אדינסון קבאני החמיץ מול השוער בגדול, ובדקה ה-57 כמעט קיבלנו את שער השנה בעולם. לואיס סוארס ברגע של גאונות שלח וולה מרהיב מ-40 מטרים לעבר השער של בוליביה, שכן השוער היה מעט מחוץ לקו והחלוץ ניסה לנצל זאת, אך הוא התעשת במהרה ולקח את הכדור. קבאני חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-79 עם שער קל מתוך הרחבה.

לואיס סוארס | Miguel Schincariol/Getty Images

צ'ילה – פרגוואי 2:0

משחק חלש של הצ'יליאנים, ללא אלכסיס סאנצ'ס הפצוע. הם התקשו לייצר מצבים ורשמו הפסד ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו וניצחון בשלושת משחקיהם הראשונים. בדקה ה-33 פרגוואי עלתה ליתרון מנגיחה פשוט אדירה של בריאן סמודיו אל בין החיבורים, זאת אחרי קרן של מיגל אלמירון. אלמירון בעצמו כבש את השני וקבע את תוצאת המשחק בפנדל מדויק בדקה ה-58.

ארתורו וידאל, סנטיאגו ארזמנדיה | EVARISTO SA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי