הרצף נעצר: 1:1 לברזיל מול אקוודור, שעלתה לרבע גמר הקופה

הסלסאו כבר לא מושלמים ונעצרו אחרי 10 ניצחונות, כאשר צ'יצ'ה עלה בהרכב משני במשחק לפורטוקול בלבד מבחינתו. היריבה ניצלה זאת כדי להעפיל לשלב הבא. החמצה גדולה לוויניסיוס. 0:1 לפרו על ונצואלה

(גודל טקסט)

בית ב' של הקופה אמריקה ננעל הלילה (בין ראשון לשני) עם הפתעה. נבחרת ברזיל, שהייתה מושלמת עד כה בשלושת המשחקים הראשונים, נעצרה אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ונפרדה ב-1:1 מאקוודור, שהעפילה בזכות כך לרבע הגמר. כמו כן, פרו ניצחה 0:1 את ונצואלה, שהפסידה הזדמנות להעפיל לשמונה האחרונות.

ברזיל – אקוודור 1:1

צ'יצ'ה, מאמן הסלסאו, ידע שעבורו המשחק הזה הוא לפרוטוקול אחרי שניצח בשלושת המשחקים הראשונים, ועל כן עלה בהרכב משני בחלקו. ניימאר ישב על הספסל במשך 90 דקות. בדקה ה-37 הברזילאים עלו ל-0:1, כאשר אברטון הגביה כדור חופשי נפלא מהאגף הימני אל הרחבה, שם המתין אדר מיליטאו. בלם ריאל מדריד התרומם מצוין ובנגיחה נהדרת אל הפינה הרחוקה העניק יתרון למארחת.

אקוודור, בהובלתו של אנר ולנסיה הוותיק, הייתה לא רעה והגיעה לכמה מצבים מסוכנים, אפילו יותר מהברזילאים, שאמנם שלטו בכדור אך היו חסרי תכליתיות. בדקה ה-53 האקוודורים השוו בצדק ל-1:1, כאשר אנר ולנסיה נגח לאחור והותיר את אנחל מנה במצב של אחד על אחד מול השוער. השחקן בן ה-33 שלח בעיטה חדה מתוך הרחבה אל הרשת וקבע את תוצאת המשחק – שהעלתה את נבחרתו לרבע הגמר.

אנחל מנה חוגג | DOUGLAS MAGNO/AFP via Getty Images

אחרי שער השוויון, ברזיל עוד יכלה להחזיר לעצמה את היתרון, אך ויניסיוס ג'וניור רשם החמצה גדולה. בדקה ה-66 חלוץ ריאל מדריד קיבע כדור מצוין מלוקאס פאקטה, שהגביה לו מהצד השמאלי של הרחבה, והוא רק היה צריך להכניס את הכדור לרשת, אך פספס בגדול ולא מצא את המסגרת.

ויניסיוס ג'וניור | Miguel Schincariol/Getty Images

ונצואלה – פרו 1:0

ונצואלה יכלה לעלות לרבע הגמר אם הייתה מנצחת, אך סיימה כעת את דרכה בטורניר אחרי שרשמה הפסד שני בארבעת משחקיה. פרו, לעומת זאת, בשמונה האחרונות אחרי שסיימו את הבית במקום השני עם 7 נקודות – שלוש פחות מברזיל הראשונה. את השער היחיד במשחק כבש אנדרה קאריו בדקה ה-48, כאשר דחק מקרוב בקלות אחרי טעות בהגנת ונצואלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי