אחרי 750 ימים, ליאו מסי שבר בצורת בנבחרת ארגנטינה

"הפרעוש" חגג הלילה עם צמד ובישול גאוני ב-1:4 על בוליביה בדרך למפגש מול אקוודור ברבע הגמר, אבל מבלי לשים לב כבש לראשונה ממשחק פתוח במדים הלאומיים אחרי כשנתיים. וגם: סקאלוני מרוצה ולאוטרו מגיב לביקורות

(גודל טקסט)

ליאו מסי לא הבקיע במדי נבחרת ארגנטינה במשך 750 ימים. זה נשמע כמעט מופרך, אבל מאז ה-7.6.2019, אז פגשה ארגנטינה את ניקרגואה למשחק ידידות לפני קופה אמריקה 2019, "הפרעוש" לא הבקיע במדי הנבחרת ממשחק פתוח, משמע שבשנתיים האחרונות כל השערים שלו בנבחרת היו מפנדלים או ממצבים נייחים.

אז הרצף אמנם נמשך הרבה יותר מדי זמן עבור כוכב כמו מסי, אבל הוא הסתיים בדיוק בזמן. הלילה (בין שני לשלישי) מסי שבר את שיא ההופעות של חאבייר מסצ'ראנו כשעלה לדשא לבוש במדי נבחרת ארגנטינה בפעם ה-148, במהרה השתלט על המשחק וסיים אותו עם בישול גאוני, צמד נפלא (רק אחד בפנדל) וניצחון 1:4 על בוליביה שהבטיח לארגנטינה את ראשות בית א' וסידר לה ברבע גמר קופה אמריקה מפגש נגד אקוודור, או אם תרצו מנע קלאסיקו נגד המארחת והיריבה המושבעת ברזיל.

אמנם בוליביה היא היריבה החלשה בטורניר, עוד לפני המשחק היא ידעה שהיא סיימה את דרכה בתחרות, אבל המאמן ליאונל סקאלוני יכול להיות מרוצה מההופעה של נבחרתו, בייחוד מהיכולת של מסי על אף שהוא לא התייחס אליו ישירות בראיון אחרי המשחק: "פגשנו יריבות חזקות, אבל התמודדנו בצורה הטובה ביותר ואני שמח על המאזן החיובי. אני מאוד מרוצה, אבל זה נכון שתמיד יש מקום לשיפור".

ליאו מסי | SILVIO AVILA/AFP via Getty Images

על היריבה ברבע הגמר אמר המאמן: "עד לפני זמן קצר לא ידענו את מי נפגוש. אנחנו מאוד מכבדים את אקוודור, זו נבחרת צעירה שכבר הוכיחה עד כמה היא טובה ודינמית והיא תגיע להילחם".

לאוטרו מרטינס, שכבש את השער הרביעי והאחרון במשחק, חגג בפעם ה-12 במדי נבחרת ארגנטינה ושבר בצורת של חמישה משחקים ללא כיבוש. לאחרונה נטען שהוא עלול לאבד את מקומו בהרכב ברבע הגמר ולאחר המשחק הוא השיב לביקורות: "יש לי את כל התמיכה מהחברים והצוות המקצועי. אני תמיד מנסה לעשות את המקסימום וגם המאמן מדבר איתי המון ואני מודה לו על האמון בי מהרגע הראשון.

לאוטרו מרטינס וליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי