סקאלוני: "אפילו היריבים נהנים ממסי". הכוכב רחוק שער אחד מפלה

הקפטן הבקיע את ה-76 שלו בנבחרת והציג משחק אדיר ב-0:3 על אקוודור. "יש ממה להתרגש", נכתב ב"אולה" והקפטן זכה לשבחים אחרי הביצוע בכדור החופשי: "בשבילו זה כמו פנדל". הכוכב אמר: "רוצים להגיע לגמר היקר הזה"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה לא רוצה שעידן ליאו מסי יסתיים ללא תואר. הלילה (בין שבת לראשון) הנבחרת של ליאונל סקאלוני הביסה 0:3 את אקוודור. זו הייתה הפעם ה-11 ברציפות בה הנבחרת כובשת כבר במחצית הראשונה – משהו שלא חוותה מזה עשור. הקפטן אמנם סיים את חוזהו בברצלונה וטרם חתם על חוזה חדש בקאמפ נואו אך הוא מרוכז כל-כולו בנבחרת. וכשהוא נמצא בכושר כזה – עם שער ושני בישולים הלילה: אפשר לחלום על התואר. רק במשחק נגד פרגוואי הוא לא כבש או בישל. היריבה הבאה, ביום רביעי, תהיה קולומביה בחצי הגמר.

מסי סיפק שני בישולים ובהמשך התכבד בשער שני בטורניר בכדור חופשי, איי שם בתוספת הזמן. זה היה שערו הרביעי בקופה אמריקה הנוכחי וחשוב מכך – הגיע ל-76 שערים במדי הנבחרת. הוא רחוק רק שער אחד משיאו של פלה כשחקן שכבש הכי הרבה שערים בנבחרת מדרום אמריקה – לאגדת העבר של ברזיל יש 77 כיבושים. רק במשחק נגד פרגוואי הקפטן לא הצליח לכבוש או לבשל. את השער הראשון בישל מסי לרודריגו דה פול בכדור רוחב נהדר. עד למשחק הם חילקו זה לזה 53 מסירות מדויקות – יותר מכל צמד אחר של הנבחרת בטורניר הנוכחי, וכעת הגיע בישול ראשון של אחד לשני.

"לחצי הגמר בידיים של מסי אחרי סבל", נכתב ב"אולה". "עם הקפטן שנראה נהדר, ארגנטינה תחפש מקום בגמר נגד קולומביה. "ההישג מגדיר את המצב של הנבחרת שהגיעה לחצי הגמר בפעם הרביעית ברציפות, כפי שההיסטוריה שלה מחייבת. עושה רושם שסקאלוני כמעט מצא את הצוות האידיאלי ושיש ממה להתרגש". "ארגנטינה הראתה שהיא יודעת איך לשחק, שהיא רוצה לשלוט ושהיא מאוד מגוונת. המחצית הראושנה הייתה יכולה להסתיים במפולת אצל היריבה".

מסי מכין את הכדור החופשי. כולם ידעו שזה יהיה שער | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

"ההישגים האישיים הם משניים", הצטנע מסי כהרגלו. "אני רוצה לברך את השחקנים על העבודה שעשו. זה היה משחק קשה מאוד וידענו שאקוודור תהיה יריבה חזקה. זו אחת המטרות שהצבנו לעצמנו – להיות בין ארבע האחרונות. עלינו להיות רגועים לפני המשחק נגד קולומביה, נלך צעד אחר צעד ואני מקווה שנגיע לגמר היקר הזה. קולומביה רגילה להיות במעמדים האלה".

עוד אמר: "אני חושב שנלחמנו עד שמצאנו את השער הראשון. אנחנו מנסים לשחק, לפעמים זה לא אפשרי כי היריבה לוחצת והמגרש לא בתנאים אידיאלים. הכי חשוב שידענו לקראת מה אנחנו באים ושעבדנו קשה.

סקאלוני: "התמודדנו לאחרונה עם קולומביה, זו יריבה קשה מאוד עם שחקני טופ. אנחנו מקווים לשחק באותה העוצמה ועם אותה התלהבות. עם החילופים הנבחרת לקחה שוב יוזמה והייתה רעננה. אקוודור יריבה חזקה וצריך לקחת את זה בחשבון. עבדנו קשה פי שניים, המגרש לא היה מספיק טוב לכדורגל. הדבר הכי טוב שיכול להיות לנו כאוהדי כדורגל זה ליהנות ממסי. הלוואי שהוא יוכל לשחק הרבה שנים, אפילו היריבים נהנים לשחק מולו".

ליאו מסי ושחקני ארגנטינה | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי