מסי בכה מרוב אושר, די מריה: "הוא אמר לי שאכריע את הגמר"

"הפרעוש" התקשה לעצור את הדמועות ונצפה משוחח עם משפחתו על כר הדשא באצטדיון המרקאנה, כובש שער הניצחון סיפר: "הוא אמר לי שככה זה יסתיים. קיבלתי מסירה אדירה, דה פול ידע שהמגנים של ברזיל יחלמו בשמירה"

(גודל טקסט)

לא רק ליאו מסי הוריד הלילה (בין שבת לראשון) קוף ענק מהגב, אלא ארגטינה כולה. לא רק הנבחרת, כל המדינה. ליאו מסי הוביל את ארגנטינה לתואר ראשון שלה מזה 28 שנה, כמובן שזה גם היה תואר ראשון של "הפרעוש" במדי האלביסלסטה ועל הדרך מספר 10 שלה זכה בתואר מצטיין הטורניר, מלך שערי הטורניר (חמישה) ומלך הבישולים של הטורניר (חמישה), אבל הגיבורים האמיתיים של הניצחון 0:1 על ברזיל בגמר הקופה אמריקה היו השוער אמיליאנו מרטינס ובעיקר כובש שער הניצחון, אנחל די מריה.

מרטינס מנע מהסלסאו לחזור למשחק כשמנע מספר מצבים קורצים מחלוצי המארחת וזכה בתואר שוער הטורניר, אבל די מריה ניפק רגע של גאונות כשהקפיץ בדקה ה-22 מעל אדרסון וקבע את תוצאת המשחק. "האטרייה" כמו שהוא מכונה, סיפר בסיום מה אמר לו ליאו מסי: "הוא ידע שככה זה יסתיים, מסי אמר לי שאני אכריע את המשחק. בכל העולם ביקרו אותנו והיו שאמרו לנו לא לחזור לארגנטינה, אבל אחרי שכל כך הרבה פעמים ניסינו להיכנס עם הראש דרך החומה, הפעם הצלחנו", אמר הקשר וצחק.

בזמן שליאו מסי פרץ בבכי, ניסה לעכל שזכה בתואר ה-38 שלו בקריירה והראשון בנבחרת בגמר החמישי שלו במדים הלאומיים, ולאחר חגיגות הנפת הגיע שוחח עם משפחתו על כר הדשא באמצעות המכשיר הנייד, די מריה סיפר: "עדיין לא הצלחתי לבכות, אני לא חושב שעדיין עיכלתי לגמרי את מה שהיה. קיבלתי מסירה אדירה מרודרי (רודריגו דה פול), הוא אמר לי גם כן לפני המשחק שאני צריך לנצל את העובדה שהמגנים שלהם יחלמו בשמירה עליי. זה עבד מושלם".

ליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images
אנחל די מריה חוגג בגמר הקופה אמריקה | Alexandre Schneider/Getty Images

ליאו מסי, אגב, לא התראיין עד כה, אבל העלה פוסט באינסטגרם ובו כתב לאחר הזכייה: "איזה רגע מאושר ומטורף!!! זה מדהים. תודה אלוהים!!! אנחנו האלופים!!!!".

ליאו מסי מניף את גביע הקופה אמריקה | Alexandre Schneider/Getty Images

מבשל השער, דה פול שצפוי לעבור לאתלטיקו מדריד בימים הקרובים, הוסיף לדברי חברו: "לזכות באליפות דרום אמריקה באצטדיון המרקאנה בברזיל, אחרי כל הביקורות שספגנו, זה משהו מדהים. מסי הוכיח שהוא הטוב ביותר בכל הזמנים ואני שמח שעשינו את זה בימים מאוד לא קלים ושהצחנו לשמח כל כך הרבה משפחות. לא רבים חשבנו שנצליח לזכות עם הסגל הזה, אבל עשינו את זה. עוד לא עיכלתי, אבל אני מאושר".

אמיליאנו מרטינס, השוער שאחרי שמונה שנים על ספסל ארסנל ובהשאלות רבות פרץ העונה באסטון וילה ונבחר לשוער המצטיין הטורניר, הודה: "זה החלום שלי מאז שיצאתי לארסנל בגיל צעיר, בשביל זה נלחמתי כל כך הרבה שנים וידעתי שזה יגיע בסוף. עשינו את זה במרקאנה, בברזיל, כשכולם תוקפים אותנו ונגדנו…אמרתי לפני הטורניר שאשמח שנזכה בתואר בשביל ליאו מסי ועכשיו לשחקן הטוב בעולם יש את הגביע אצלו – הוא רצה את זה יותר מכל דבר אחר ועכשיו כולנו יכולים לחגוג את זה ביחד".

המאמן ליאוני סקאלוני, שגם הוא פרץ בבכי בשריקת הסיום והתקשה לעצור את הדמעות גם בריאיון, אמר: "זה היה קשה, זה היה טורניר מסובך והתמודדנו עם תנאים לא נורמליים, אבל עשינו את זה. אני מקדיש את הזכייה לאמא שלי ולמשפחה של שידעו זמנים קשים. זה בשביל כל העם ובשביל אלו שניסו לזכות ולא הצליחו, אבל השאירו את המורשת לשחקנים שכאן היום. הבחורים נתנו את הכל ועשו את זה על הצד הטוב ביותר. הם מעולם לא ויתרו ותמיד רצו לנצח – עכשיו הם עשו דבר מדהים למען העם הארגנטינאי.

ליאו מסי פורץ בבכי בשריקת סיום גמר הקופה אמריקה | Buda Mendes/Getty Images
ליאו מסי חוגג עם משפחתו זכייה בקופה אמריקה | Alexandre Schneider/Getty Images

צפו בחגיגה של מסי עם משפחתו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי