החיבוק של מסי וניימאר תפס את הכותרות, צ'יצ'י תקף את ארגנטינה

כוכב נבחרת ברזיל ניגש לחברו הטוב לחיבוק ממושך, לאחר המשחק הם גם תועדו יחד בחדר ההלבשה הארגנטינאי שחגג את הזכייה בקופה אמריקה. מאמן הסלסאו העביר ביקורת נוקבת: "זה היה אנטי כדורגל, הם לא ניסו לשחק"

(גודל טקסט)

לא רק מסי פרץ בבכי בשריקת הסיום של גמר הקופה אמריקה. גם לניימאר זה קרה, רק שבזמן ש"הפרעוש" הוביל את נבחרת ארגנטינה לתואר ראשון אחרי 28 שנה וכמובן לתואר הראשון שלו בקריירה במדי הנבחרת, אחרי 37 תארים עם ברצלונה, חברו משכבר הימים וכוכב הסלסאו בכה מעצב. ואולי, מי יודע, גם משמחה עבור מסי.

דקות ספורות לאחר שריקת הסיום ובעיצומן של החגיגות הארגנטינאיות, ניגש ניימאר למסי, חיבק אותו ארוכות ובירך אותו על הזכייה. זה לא סוד שהשניים חבורים טובים, אבל אלו בהחלט היו תמונות מרגשות שכעת תופסות את הכותרות בכל העולם. בהמשך, הם גם תועדו יחד בחדר ההלבשה של ארגנטינה.

מי שהיה בגישה תוקפנית הרבה יותר הוא מאמן נבחרת ברזיל, צ'יצ'י, שהעביר ביקורת חריפה על האלופה החדשה של דרום אמריקה, שזכתה כמובן על אדמת ברזיל, באצטדיון המרקאנה בריו דה ז'ניירו: "רצינו לשחק כדורגל וניסינו, אבל זה לא היה כדורגל – היה כאן אנטי במשך כל המשחק. הם חפרו, ניסו לסחוט עבירות, לקח להם זמן לחדש את המשחק אחרי עבירות וכדורי שוער, לא היה שום קצב למשחק. האסטרטגיה שלהם…בכל מקרה, זה המשחק", אמר המאמן המנוצח בסיום.

עוד אמר צ'יצ'י על ארגנטינה: "מבחינה הגנתית הם שיחקו מצוין, מאוד מאורגנים והשוער שלהם עשה עבודה מעולה – הוא ממש חי את המשחק ויחד עם ההגנה הם שיחקו מצוין. היינו צריכים לדעת להתגבר על זה ואני עצוב מההפסד. מה אפשר להגיד? היינו אפקטיביים ושיחקנו טוב, אבל היה קשה להתמודד עם איך ששיחקה היריבה".

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים זכייה בקופה | Alexandre Schneider/Getty Images
מסי וניימאר מתחבקים לאחר גמר הקופה אמריקה | Wagner Meier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי